خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت هفته وحدت

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۲۲۸

کورش پرویزیان، رییس کانون بانک ها وموسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن هفته وحدت، سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، متن پیام دکتر پرویزیان بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا "

هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی وتحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است. به برکت میلاد نور، پیام آورتوحید، رسول وحدت، حضرت محمّد (ص) بودکه با بعثت خویش، شعار برادری و پیمان اخوت را برای جوامع بشری به ارمغان آورد.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و بی شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش و بصیرت و همچنین شناخت هرچه عمیق تر به معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار (ع) است.
صیانت از مقدسات دین مبین اسلام ضرورتی انکار ناپذیر است و بی شک اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است .
اینجانب به نمایندگی از خانواده شبکه بانک های خصوصی، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم(ص)، فرارسیدن هفته وحدت و ولادت خجسته و سراسرنور ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (علیه السلام) رابه تمام هموطنان، به ویژه مشتریان و سهامداران گرانقدر و همکاران ارزشمندم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز