خبرگزاری کار ایران

اشتغال هفت هزار نفر در نیمه نخست امسال با تسهیلات بانک ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۹۴

بانک ملی ایران در نیمه نخست امسال بیش از هفت هزار و 800 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در شش ماه نخست امسال هفت هزار و 839 فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافت که ارزش ریالی این تسهیلات به سه هزار و 106 میلیارد و 113 میلیون ریال بالغ می شود.
از مجموع این تسهیلات، دو هزار و 515 میلیارد و 153 میلیون ریال وام خود اشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره)، 461 میلیارد و 510 میلیون ریال وام خوداشتغالی به سازمان بهزیستی و 20 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی به بنیاد شهید پرداخت شده است.
بانک ملی ایران در این مدت همچنین 66 میلیارد و 810 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی نیز به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 22 میلیارد و 420 میلیون ریال از این تسهیلات به سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.
پرداخت هشت میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به افراد تحت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار بوده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته هم بیش از 36 هزار و هفتصد فقره تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و صاحبان مشاغل مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز