خبرگزاری کار ایران

تکمیل هویت صوتی و تصویری بیمه کوثر

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۱۱۶

شرکت بیمه کوثر به‌منظور تکمیل هویت صوتی و تصویری خود از سرود، قلم و بخش انگلیسی و عربی تارنمای شرکت رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی، مدیرعامل ساتا، جمعی از مدیران بیمه مرکزی و همچنین مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

معاون ارتباطات، بازاریابی و امور مشتریان شرکت با بیان اینکه سرود شرکت بیمه کوثر با نام «چتری از آرامش» به منظور ایجاد هویت صوتی و نیز نشان روحیه همگرایی و جمعی با مشارکت عبدالجبار کاکایی و عباس آزاد، نویسنده و تنظیم‌کننده سرود و نیز جمعی از هنرمندان رونمایی شد، خاطرنشان‌کرد: زبان صریح و ساده عبارت‌های دلنشین که به راحتی به حافظه سپرده شوند، شمول معنایی و‌مفهومی استحکام و‌ قدرت اثر و مهم‌تر از همه هماهنگی با ریتم موسیقی از ویژگی‌های سرود بیمه کوثر است.

احمدرضا عصاری رعایت نسبت‌ها و اصول آهنگ‌سازی بین موسیقی و نمانام، نوع فعالیت شرکت، جامعه هدف و مخاطبان و همچنین شعر و کلام را از مهم‌ترین نکاتی دانست که در تنظیم این سرود به آن توجه شد و افزود: این موسیقی بر اساس پیشینه و ماموریت سازمانی شرکت که ارایه خدمات بیمه‌ای به عموم مردم و جامعه هدف و ایجاد آرامش و اطمینان در افراد است از نظر الگوی ریتمیک، میزان‌بندی و تندای آن انتخاب شده و استفاده از سازهای بادی برنجی و تکنیک‌های اجرایی اسپیکاتو برای بیان جمله‌ها هم معطوف به همین موضوع است. از طرفی اختصاص نقش پررنگ‌تر به گروه همخوان نشان از توصیف شرکتی است که ماموریت آن گروهی است و ما ترسیم همگرایی و روحیه جمعی کارکنان در ارایه خدمات‌شان را از این طریق بیان کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قلم اختصاصی بیمه کوثر در راستای هویت بصری شرکت با همکاری آیدین محمد وفاداری طراحی و رونمایی شد، گفت: اطمینان، آرامش، اعتماد، استفاده از قلم‌های سنتی و مبنا قراردادن اهداف قرآنی و اسلامی از دیگر ویژگی‌های هویت و ساختار قلم بیمه کوثر است.

معاون ارتباطات، بازاریابی و امور مشتریان با بیان اینکه اساس طراحی این قلم خط نسخ نیریزی است، افزود: 32 حرف در 850 حروف‌نگاری فارسی مختلف طراحی شده است.

احمدرضا عصاری هدف از راه‌اندازی بخش عربی و انگلیسی تارنمای بیمه کوثر را پاسخگویی به مشتریان شرکت در خارج از کشور دانست و تصریح کرد: ورود به بازارهای بیمه‌ای بین‌المللی و ایجاد دفاتر بیمه در کشورهای همسایه از عوامل راه‌اندازی بخش عربی و انگلیسی تارنمای این شرکت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز