خبرگزاری کار ایران

نشان عالی مدیر سال بازهم به ایران کیش رسید

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۱۳۱

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش برای دومین بار متوالی نشان عالی مدیرسال را در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، این اجلاس با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور، علی اکبر مونسان وزیر میراث فرهنگی، داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برات قبادیان معاون وزیر صمت و با رویکرد تجلیل از مدیران موفق و جوان، معرفی مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی برگزار شد.

هومن پناهی پور دبیر اجرایی پنجمین اجلاس نشان عالی مدیر سال در مورد شاخص های ارزیابی انتخاب شرکت ها و مدیران برتر در این اجلاس گفت: ارزیابی سازمان ها با توجه به سر فصل های تعیین شده در معاونت پژوهشی وزارت صمت، صورت گرفته است. برات قبادیان به عنوان معاونت آموزش و پژوهش وزارت صمت ریاست کمیته علمی این ارزیابی را برعهده داشت.

وی درباره این شاخص ها اظهار کرد: با بررسی چند شاخص رهبری و مدیریت سازمان، منابع انسانی و کارکنان، میزان توجه به حوزه آموزش، کیفیت، خدمات و محصولات، نتایج رضایت مشتریان و مصرف کنندکان، عملکرد هرسازمان با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده ارزیابی شد.

پناهی پوربا بیان اینکه نشان ها در سه سطح زرین، سیمین و برنزی به هفتاد شرکت ایرانی تعلق گرفته است، گفت: با توجه به مجموعه اسناد ارائه شده، دراین شاخص ها ایران کیش به عنوان شرکت پرداخت ایرانی نشان زرین و بالاترین سطح نشان عالی مدیریت را دریافت کرده است.

گفتنی است تورج آروان مدیر روابط عمومی و تبلیغات ایران کیش این تندیس را به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت دریافت کرد.

این دومین بار است که ایران کیش ومدیرعامل آن موفق به دریافت نشان عالی مدیریت شده اند.  

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های پایانه فروش کشور شناخته می شود.

لازم به ذکر است ارائه آخرین روش های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران در دوران کرونا و پساکرونا و ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال جهش تولید از جمله دیگر اهداف پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال بود.

پنجمین اجلاس نشان عالی مدیریت بیست و دوم مهر در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز