خبرگزاری کار ایران

گزارش 449 هزار میلیارد ریالی مدیرعامل بانک ملی ایران از کمک به جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۸۴

مدیرعامل بانک ملی ایران با تشریح میزان تسهیلات پرداختی این بانک به بخش های تولیدی طی امسال و سال گذشته تاکید کرد که این بانک به صورت مستقیم در این مدت بیش از 449 هزار میلیارد ریال منابع به بخش های کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنعت و معدن تزریق کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ،  محمد رضا حسین زاده با بیان این که در مجموع 18 ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری بیش از 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در اختیار فعالان حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی قرار گرفته است، گفت: این میزان تسهیلات در قالب 131 هزار و 530 پرونده پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از 25 هزار و 527 میلیارد ریال از این رقم تنها در نیمه نخست سال جاری پرداخت شده که در نوع خود کم نظیر است.

او با اشاره به این که بانک ملی ایران طی سال گذشته و نیمه نخست امسال 378 هزار و 970 میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن تخصیص داده است، افزود: 42 درصد این رقم در قالب بیش از 58 هزار پرونده در شش ماه اول سال جاری پرداخت شده است.

حسین زاده تخصیص بیش از 263 هزار میلیارد ریال منابع در سال گذشته و تزریق بیش از 186 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نیمه نخست سال جاری به بیش از 189 هزار پرونده در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و صنایع تبدیلی را نشانه حمایت جدی بانک ملی ایران از فعالان اقتصادی داخلی خواند و خاطرنشان کرد: ما حامی تولیدیم و این تعهد را در سال جهش تولید بیش از پیش ایفا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز