خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با حمایت بانک گردشگری

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۳۷

راه یافتن تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان اسیا را با اسپانسری بانک گردشگری به هواداران این تیم و تمام هموطنان عزیزمان شادباش می گوییم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا حواشی غیرمنصفانه ای را بر " عیسی آل کثیر" بازیکن خوب پرسپولیس و در ساعات قبل از آغاز بازی تحمیل کرد اما تیم مقتدر پرسپولیس با اسپانسری بانک گردشگری توانست با پیروزی در مقابل حریف به مرحله نهایی راه یابد.
 
بنابر این گزارش، این در حالی است که پرسپولیس ایران با صعود برای دومین بار در تاریخ به  فینال لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از سپاهان و ذوب آهن پرافتخارترین تیم ایرانی قاره شد و حالا یک قدم تا فتح جام فاصله دارد.
 
گفتنی است که در موضوعات فرهنگی و ورزشی هر هزینه ای که انجام می شود، بدون تردید هزینه نیست بلکه "سرمایه گذاری" محسوب می شود و بانک گردشگری هم در راستای مسئولیت های اجتماعی و با شعار "گردش در مدار قهرمانی" به حمایت از تیم پرسپولیس پرداخت تا بتواند "طیب خاطر" بازیکنان را تا حدی فراهم سازد.
 
پرسپولیس در شرایطی راهی فینال شد که بر خلاف تمام دوره های قبلی حتی یک ثانیه بازی در زمین خودش برگزار نکرد.
 
بانک گردشگری این پیروزی ارزنده و مقتدرانه با وجود نابرابری ها و با عدالتی های جهانی به تمامی کادر تیم پرسپولیس و هواداران و هموطنان گرامی تبریک و شادباش می گوید.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز