خبرگزاری کار ایران

رییس جدید شعبه ونک بیمه البرز معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۲۵۱

محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی، رییس جدید شعبه ونک شرکت بیمه البرز با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونان فنی و بازاریابی و فروش و مدیر امور شعب و شبکه فروش معارفه شد و از نقی محمدعلی تبار،‌ رییس پیشین این شعبه قدردانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، مجید نادری، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در جلسه تودیع و معارفه روسای شعبه ونک این شرکت از عملکرد رییس و کارکنان این شعبه قدردانی کرد و گفت: با تلاش رییس و کارکنان شعبه ونک خوشبختانه در شش ماهه سال جاری 92 درصد برنامه پیش بینی شده این شعبه محقق شده و دارای ضریب خسارت مناسب است.

وی در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه ونک،‌ تاکید کرد: لازم است رییس و کارکنان شعبه ونک از موقعیت خوب مکانی این شعبه به منظور افزایش پورتفوی استفاده کنند.

وی بر لزوم افزایش پورتفوی مانده محور و پیاده سازی برنام عملیاتی و بازرگانی شرکت تاکید کرد و گفت: فروش بیمه‌نامه نیازمند بازاریابی است و نمایندگان نباید منتظر مراجعه مشتری باشند و باید بازاریابی کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی، افزود: انتظار می‌رود نمایندگان شرکت از رقابت بر سر نرخ پرهیز کنند.

احمد صفرزاده، معاون فنی هم در این جلسه با قدردانی از رییس قبلی شعبه ونک، ‌گفت: با توجه به موقعیت مکانی شعبه ونک که شمال، ‌شمال غرب و حتی شمال شرق تهران را پوشش می‌دهد باید فعالیت پررنگی داشته باشد که خوشبختانه با همکاری کارکنان و نمایندگان، این شعبه تا کنون عملکرد خوبی داشته و امیدواریم پس از این نیز با حمایت و همکاری رییس جدید این شعبه کماکان فعالیت خوبی داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه رییس جدید شعبه ونک با توجه به سابقه کاریش در صنعت بیمه کشور به عنوان کارگزار صنعت بیمه از نزدیک با مشکلات شبکه فروش آشنا است که این امر خود می‌تواند در حل مشکلات شبکه فروش شعبه ونک کمک شایانی باشد.

غلام‌ حسین آقاخانی، معاون بازاریابی و فروش نیز در جلسه تودیع و معارفه روسای شعبه ونک، گفت: هم اکنون شرایط رقابتی بازار بسیار سخت شده و بیمه البرز به دلیل پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای وارد بازار غیرحرفه ای و نرخ شکنی نمی‌شود.

وی افزود: براساس سیاست‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل، شعب باید نماینده‌داری کنند و پشتیبانی لازم را از شبکه فروش داشته باشند.

در ادامه جلسه معارفه، حکم رییس جدید شعبه ونک توسط قائم مقام مدیرعامل به وی ابلاغ شد و محسن بزرگ‌زاده، رییس جدید با تاکید بر این‌که مدیران بیمه البرز جزو سالم‌ترین مدیران صنعت بیمه هستند، ابراز امیدواری کرد با همدلی و کار گروهی کارکنان همچون گذشته و پشتیبانی از نمایندگان خوب و فعال شعبه ونک، عملکرد این شعبه همچنان خوب و حتی بهتر از گذشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز