خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیر توسعه بازار و رییس مجتمع اشخاص بیمه البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۲۴۸

معارفه مدیر توسعه بازار و رییس مجتمع تخصصی اشخاص شرکت بیمه البرز به صورت همزمان با حضور قائم مقام و معاونان مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، احمد صفرزاده، معاون فنی این شرکت در جلسه معارفه یاسر نوذری، رییس مجتمع تخصصی اشخاص با قدردانی از رییس قبلی این مجتمع که به مدیریت توسعه بازار منصوب شده است، گفت: در سال گذشته در مجتمع اشخاص 32 هزار فقره پرونده خسارت درمان در بخش بیمارستانی و 730 هزار فقره پرونده در بخش پاراکلینیکی تشکیل شد و نزدیک به 35 درصد پورتفوی شرکت را به خود اختصاص داد که حاکی از نقش اساسی این مجتمع در جذب پورتفوی کل شرکت است.

غلامحسین آقاخانی، ‌معاون بازاریابی و فروش بیمه البرز نیز در این جلسه با اشاره به این‌که تغییر جزو الزامات هر سازمانی است، گفت: خوشبختانه مدیریت بیمه‌های اشخاص و مجتمع تخصصی اشخاص عملکرد خوبی داشته‌ و همکاران این بخش به عنوان ویترین شرکت با ارایه بهترین خدمات به مشتریان و ایثار و کلان‌نگری سبب جذب پورتفوی در رشته‌های دیگر شده‌اند.

سعید حاجیان، مدیر امور شعب و شبکه فروش بیمه البرز ضمن ابلاغ حکم ‌های انتصاب مدیر توسعه بازار و رییس مجتمع تخصصی اشخاص،‌ گفت: موفقیت یک سازمان در گرو همکاری جمعی کل کارکنان است و اگر امروز عملکرد مجتمع اشخاص موفقیت‌آمیز است حاصل تلاش جمعی تمامی همکاران این مجتمع است.

وی تاکید کرد: همکاران مجتمع تخصصی اشخاص وظیفه خطیری دارند چون با افراد نیازمند درمان که به دلیل بیماری خود یا وابستگان دچار آسیب‌های روحی و حتی معیشتی شده اند، ‌در ارتباط هستند و صبر و سعه صدر همکاران در این بخش ستودنی است.

وی خطاب به کارکنان مدیریت بیمه‌های اشخاص و مجتمع تخصصی اشخاص  با قدردانی از آنان در هفت ماه گذشته، گفت: فعالیت شما در این شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا بسیار دشوار است چون در کنار کادر درمانی مراکز درمانی با ارایه سریع بهترین خدمات در بخش بیمه‌های درمانی، ‌تالم بیماران مبتلا و خانواده‌های درگیر این بیماری را کاهش داده‌اید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز