خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید هیئت مدیره ایران کیش معرفی شدند/ در طی یکسال و نیم اخیر ایران کیش ظرفیت‌های بزرگی ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۸۷۳

مراسم معارفه اعضای هیئت مدیره جدید و همینطور قدردانی از حمیدرضا شریفیان رئیس سابق هیئت مدیره ایران کیش با حضور معاونین و مدیران بانک تجارت ، ایران کیش و اعضای هیئت مدیره برگزارشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، حمید رضا شریفیان در این مراسم با اشاره به اتفاقات خوب و نگاه جدیدی که به ایران کیش تزریق شد  گفت : دردوسال گذشته تلاش کردیم کانال های کسب درآمدی را افزایش دهیم افزایش کانال های درآمدی شرکت بسیار حیاتی است و باید از درآمدهای تک محصولی فاصله بگیرد، با پیگیری این موضوع ظرفیت های بزرگی را ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: با وجود پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش مسیر به جلو پیش رفت و با پروژه ها و طرح های ایجاد شده به ویژه در سوخت روندهای بسیار خوبی شروع شده است. به آینده شرکت بسیار امیدوارم .امیدداریم تا در آینده شرکت نتایج بسیار خوبی را شاهد باشیم. 

شریفیان گفت: درتمام این مدت تلاش کردم عضو کوچکی باشم که درمجموعه ایران کیش بتواند کاری انجام دهد.

پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش نیز اظهارکرد: همراهی با جناب شریفیان باعث افتخاربود.خیلی چیزها ازایشان یاد گرفتیم و از حمایت ایشان کمال تشکر را دارم .

طبری گفت: در سال 98 یازده درصد بیشتر از پیش بینی EPS خود را محقق کردیم.

وی افزود: در چهار ماه اول سال رشد خیلی خوبی در تعداد تراکنش کارتخوان داشتیم و در بحث آی پی جی پیش بینی میکنیم تا پایان مردادماه دوپله دیگرصعود داشته باشیم که در مجموع یکسال و چندماه گذشته به معنای چهار پله صعود ما در رتبه آی پی جی خواهد بود.

درادامه از زحمات شریفیان قدردانی و آقایان درگاهی، مالی و کشوری به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید ایران کیش از سوی بانک تجارت معرفی شدند.

گفتنی است در این مراسم سید محمود احمدی و عباس ابراهیمی معاون فناوری و معاون سرمایه گذاری بانک تجارت در مراسم تجلیل ازشریفیان حضور داشتند و به این نکته اشاره کردندکه حمیدرضا شریفیان با تغییراتی که در این مدت در ایران کیش انجام دادباعث رشد و شکوفایی ایران کیش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز