خبرگزاری کار ایران

برگزاری برخط مجمع عمومی سالانه بیمه ‌کوثر

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۶۹۶

امکان حضور مجازی سهام‌داران بیمه کوثر و پخش زنده مجمع عمومی سالانه از طریق مراجعه به تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir فراهم شده است و همچنین سهام‌داران می‌توانند از طریق شماره تلفن 89382-021 با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنند.

به‌گزارش  ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی بیمه‌ کوثر، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مقرر کرده است تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها فقط در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش، این جلسه راس ساعت 10صبح آخرین سه‌شنبه تیرماه‌ در محل هتل بزرگ ارم به نشانی تهران، اتوبان شهید حقانی، تقاطع شهید همت، سالن سپهر برگزار خواهد شد.

 استماع گزارش هیات‌مدیره شرکت و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1398/12/29، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به  1398/12/29 و تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود سهام، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی 1399، انتخاب دو روزنامه کثیر‌الانتشار برای نشر آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور در جلسه‌های هیات‌مدیره برای اعضای غیرموظف و تصویب پاداش اعضای هیات‌مدیره، انتخاب اکچوئر رسمی اصلی و علی‌البدل و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد در دستور کار این جلسه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز