خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه البرز

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۳۰۴

مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه البرز پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز ، متن این پیام به شرح زیر است:

بیست و هشتم تیرماه یادآور تاسیس بیمه البرز است. نهالی که شصت و یک سال قبل کاشته شد، اکنون درختی تنومند و مستحکم است که با تکیه بر دانش، تخصص، حرفه ای گری و به کارگیری فناوری‌های نوین اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کرده است ؛ بدون تردید با همت و تلاش همه اعضای خانواده، بیمه البرز بالنده تر از گذشته در مسیر رشد و اعتلای صنعت بیمه و اقتصاد کشور گام برخواهد داشت.

امروز بیمه البرز مفتخر است که با همت مدیران، کارکنان و شبکه فروش توانا، کارآمد و پاکدست خود وارد شصت و دومین سال خدمت رسانی به مشتریان شده و توانسته با وجود تحریم‌های غیرقانونی، شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای حفظ وتوسعه رونق اقتصادی کشور گام بردارد.

نیاز به تحول مستمر در فضای رو به تکامل اقتصادی، چالش‌های زیادی برای فعالان اقتصادی به خصوص در صنعت بیمه به وجود آورده است. رویارویی با این چالش‌ها و چالش‌های آتی تنها با تلاش دائم مدیران، همت کارکنان و نمایندگان که شیرینی جلب و استمرار رضایتمندی مشتریان را در پی دارد، ممکن می‌شود.

در سال گذشته با توفیق الهی توانستیم گام های بلند و اساسی در حل مشکلات اجرایی و پیشبرد امور شرکت برداریم. دستاوردهایی مانند کسب رتبه اول شفافیت مالی، سطح یک توانگری و شفاف‌ترین شرکت بیمه بورس از لحاظ کیفیت افشاء و اطلاع رسانی را نیز به دست آوردیم.

برای حفظ و ارتقای جایگاه چنین مجموعه ارزشمندی در اقتصاد و صنعت بیمه کشور، همه دست‌اندرکاران شرکت تلاشی بی وقفه برای ساماندهی، تقویت و بهبود زیرساخت ها، اصلاح فرآیندها، چابک سازی سازمان، اصلاح ساختار دارایی‌ها، جذب و پرورش نیروهای خلاق و نوآور، توسعه سطح رفاه و معیشت کارکنان و نمایندگان، ارائه سریع ترین خدمات صدور، مدیریت ریسک و توجه ویژه به مشتریان خرد را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده‌اند.

در پایان از پروردگار متعال، سعادت، سلامت و کامیابی همه سهامداران، بازنشستگان، کارکنان، نمایندگان و البته مشتریان وفادار و عزیز را خواستارم.به امیدعنایت الهی و با تلاش همه ما، بیمه البرز توانگرتر از همیشه ماندگاری خود را با همه شریک خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز