خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

سکه در آستانه ورود به کانال ۸ میلیون تومان/ مصنوعات طلا تنها ۲۰ درصد تقاضا است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۹۳۰

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: با شروع معاملات امروز نرخ هر قطعه سکه تمام با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به رقم بی‌سابقه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: در حال حاضر افزایش نرخ دلار به ۱۹ هزار تومان و همچنین افزایش ۲۰ دلار اونس جهانی باعث شده تا قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بصورت عجیبی بالا رود. بطوریکه با شروع معاملات امروز نرخ هر قطعه سکه تمام با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به رقم بی‌سابقه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: این در شرایطی است افزایش قیمت براساس شاخص‌های اقتصادی است و  نقش دلالی در آن وجود ندارد. همچنین در ترکیب تقاضای بازار، ۲۰ درصد مصنوعات طلا و ۸۰ برای طلای خام است.

این کارشناس رسمی بازار طلا و سکه در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است.

به گفته وی نرخ مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۸۰ هزار تومان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز