خبرگزاری کار ایران

در نشست مدیران عالی بانک رفاه و سازمان بهزیستی کشور تاکید شد:

تقویت تعاملات، خدمات مطلوب‌تری به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۰۹

ارائه خدمات مطلوب به جامعه مددجویان سازمان بهزیستی نیازمند همکاری دوجانبه بین بانک و سازمان بهزیستی کشور است و بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی و مشتری مدار که ارتباط نزدیکی با سازمان تامین اجتماعی دارد، در مسیر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی مدیر عامل بانک رفاه در نشست هم‌اندیشی با مسئولان سازمان بهزیستی کشور با بیان این مطلب گفت: بانک رفاه کارگران با دارا بودن زیرساخت‌های کارآمد و بهینه از جمله بسترهای بانکداری الکترونیک، شبکه شعب گسترده در اقصی نقاط کشور، ارائه خدمات سریع، امن و با کیفیت، آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و رقابتی به سازمان بهزیستی کشور و مددجویان تحت پوشش آن را دارد. 

مدیر عامل بانک رفاه افزود: بانک رفاه با تقویت زیرساخت‌های موجود به دنبال ارتقای خدمت رسانی به این سازمان و مددجویان تحت پوشش آن است و متناسب با قوانین و مقررات جاری نظام بانکی و همچنین رفع محدودیت‌های موجود، به دنبال بهبود کمی و کیفی خدمات خود است. 

للـه‌گانی به تشریح خدمات جانبی بانک به سازمان بهزیستی کشور و مددجویان این سازمان پرداخت و با معرفی قابلیت‌‌های مرکز حمایت اجتماعی بانک رفاه افزود: از طریق ساز وکارهای موجود این مرکز، افراد نیازمند و کم برخوردار جامعه که در زمینه تولید صنایع دستی مشغول هستند می‌توانند محصولات خود را بدون واسطه به نمایش عموم گذاشته و به فروش برسانند. بر این اساس بانک آمادگی لازم را دارد تا از طریق اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، زمینه‌های اشتغال و تولید را برای آن ها فراهم کند و در مرحله بعد محصولات و صنایع دستی تولیدی را از طریق این مرکز برای فروش به نمایش بگذارد که با این اقدام زمینه صادرات صنایع دستی نیز فراهم می شود.

مدیر عامل بانک رفاه در پایان تاکید کرد: این بانک آمادگی گسترش تعاملات متقابل را دارد و امیدواریم بتوانیم در سایه گسترش و تقویت تعاملات، خدمات مناسبی به سازمان بهزیستی و مددجویان تحت پوشش آن ارائه دهیم. 

در ادامه این نشست، قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز با قدردانی از خدمات بانک رفاه به سازمان و مخاطبان آن، اظهار داشت: تاکنون روابط و تعاملات مطلوبی بین سازمان و بانک رفاه برقرار بوده و امیدواریم با توجه به طیف گسترده و متنوع مددجویان این سازمان، خدمات بانک نیز بهبود یابد. 

وی خاطر نشان ساخت: مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی یکی از شریف‌ترین و نیازمندترین اقشار کشور هستند و انتظار داریم بانک رفاه کارگران ضمن ارائه خدمات مطلوب به آن ها، نهایت تکریم را نیز مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز