خبرگزاری کار ایران

بانک ملی خبر داد:

تعداد کاربران پیام‌رسان «بله» از مرز شش میلیون گذشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۳۸

با استقبال خوب کاربران فضای مجازی، تعداد کاربران پیام رسان بله از مرز شش و نیم میلیون نفر گذشت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک ملی ایران ، تعداد کاربران بله نشان می دهد که مشتریان بانکی برای بهره مندی از خدمات غیرحضوری در روزهایی که کاهش ترددها در امان شلوغ به ویژه شعب بانک ها به علت شیوع ویروس کرونا توصیه می شود، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 «بله» به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست.

در حال حاضر 24 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

مشتریان بانک ضمن بهره مندی از خدمات بانکی غیر حضوری بله، اگر همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس bmiassistantbot@ پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز