خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش به مناسبت سالگرد تاسیس این شرکت

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۲۶

پیمان منعم طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش به مناسبت سالگرد تاسیس این شرکت، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام مدیرعامل شرکت ایران کیش به شرح زیر است:

یکسال دیگر گذشت از بیست و سوم فروردین 1382 تا به امروز می شود هفدهمین بهار ایران کیش وپایان شانزده سال فعالیت. در تمام این سال ها تلاش آن بوده تا همه باهم، در راستای بهتر شدن و بهبود در صنعت پرداخت از جایگاه این شرکت به عنوان یکی از اولین شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت صیانت کنند .

در سال گذشته نیز تمام تلاشمان آن بود تا با تکیه‌بر تفکر جدید،  ایجاد تحول در برخی استراتژی ها و تقویت سرمایه های انسانی در مسیر بهبود برند گام برداشته و  بتوانیم خود را هر چه بیشتر به برترین های صنعت پرداخت نزدیک کنیم .

و امروز خرسندیم که سال 99 را در حالی آغاز می کنیم که شعار سفر به برتری ایران کیش با سال جهش تولید مقارن شده است و این انگیزه ما را در هفدهمین سال فعالیت  برای حرکت به سمت تعالی بیش از گذشته می کند.

برخود واجب می دانم امروز بیست وسوم فروردین را  بر تمام خانواده ایران کیش، همکاران و شرکای تجاری و مردم عزیزی که در همه این سال ها همگام و همراه با ما و صنعت پرداخت بوده اند تبریک عرض نمایم . امید که همه ما با اتکا به ظرفیت های والا و توانمندی های خود و بهبود نقصان ها و ضعف ها، هفدهمین سال فعالیت را متفاوت از هر سال دیگری کلید بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز