خبرگزاری کار ایران

صورت‌های مالی سال97 بانک گردشگری تصویب شد/ رشد 40 درصدی منابع

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۶۷

در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده که با حضور 80.47 درصد سهامداران برگزار شد، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1397 بانک گردشگری به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ، در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده بانک که روز شنبه با حضور نمایندگان قانونی برگزار شد، مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری گزارشی از عملکرد سال 1397 این بانک به سهامداران ارائه کرد.
پس از ارائه گزارش مدیرعامل بانک گردشگری، گزارش حسابرس مستقل و قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397 قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک و برنامه های آینده قرار گرفتند.
مرتضی خامی در این مجمع که اعضای هیات مدیره بانک گردشگری حضور داشتند، گزارش کاملی از عملکرد بانک در سال 1397 و همچنین برنامه های آتی ارائه کرد و گفت: در سال مالی 97 موفق شدیم در بخش منابع رشد 40 درصدی داشته باشیم که دلیل آن اصلاح ترکیب منابع و افزایش منابع دیداری بود.
وی تصریح کرد: فعالیت های بانک گردشگری در سال 97 روند مطلوبی را طی کرد و در بخش های مختلف از جمله حوزه بین الملل، بانکداری نوین و حوزه دیجیتال ، خدمات خوبی به مردم ارائه کرد.
خامی با بیان اینکه امانتدار سهامداران بوده، هستیم و خواهیم بود، افزود: در سال قبل 77 درصد سهامداران ، سهامداران حقوقی و بقیه حقیقی بودند.
در این مجمع در مورد انتخاب روزنامه رسمی بانک گردشگری، تصمیم گیری و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد برای این منظور تعیین شد.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز