خبرگزاری کار ایران

خطاب به همکاران نظام بانکی کشور انجام شد؛

پیام مدیرعامل بانک گردشگری درباره کرونا ویروس

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۷۵۷

مرتضی خامی، مدیرعامل بانک گردشگری پیامی خطاب به همکاران نظام بانکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

در روزهای اخیر که با شیوع ویروس کرونا، اذهان عمومی هموطنان‌مان با نگرانی و تشوش همراه است و آحاد خدمتگزاران راستین میهن در صدد مقابله با این بیماری و احیاء سلامت و روحیه امید اجتماعی برآمده‌اند؛ بنده نیز به سهم خود از تلاش؛ غیرت و همت تمامی شما عزیزان در صف مقدم خدمت در این جبهه ارزشمند، سپاسگزاری و قدردانی خالصانه می‌نمایم. تجلی روحیه خدمت به ایران عزیز توسط شما، البته امری تازه نیست و در برهه‌های مختلف و دشوار گذشته نیز که دفاع مقدس هشت‌ساله نمونه بارز آنست، به خوبی اثبات و مسجل شده و با رویکردی مجاهدگونه در سنگر اقتصادی نظام تاکنون استمرار یافته و موجد خدمات بسیار شده است.

ازین رو ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و گرامی جان‌باختگان همکار و همسنگرمان در بانک‌های مختلف و با توجه به مخاطرات پیش روی همه شما خدمتگزاران صادق، بنده بر خود فرض واجب می‌بینم تا از رئیس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی تقاضا نمایم؛ با نظرداشت ایثار و مجاهدت شما در شرایط خطیر کنونی؛ تمهیدات و تعاملات لازم را با ارسال مرقومه‌ای به حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌‌العالی) به منظور اطلاق عنوان مقدس شهیدِ خدمت به بزرگ‌اندیشان جانباخته این عرصه، همچون شهدای حوزه بهداشت و درمان کشور، فراهم و تسهیل کنند.

بی‌شک تحقق این مهم، پاسداشت مفهوم ایثار و گذشت و ماندگار در خاطره مردم شریف و قدردان ما خواهد بود. یقین دارم که چالش‌ها و دشواری‌های پیش رو در پرتو همدلی و عشق به وطن رفتنی و بهار زیبایی‌ها در سایه نوعدوستی، محبت و ایثار آمدنی و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز