خبرگزاری کار ایران

جوابیه بانک پاسارگاد در خصوص اتهامات مطرح شده پیرامون شرکت نسیم سلامت پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۵۳

آنچه در ارتباط با مبلغ 850 میلیارد ریال در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد مشاهده شده سهم افزایش سرمایه و یا در و اقع بدهی بانک پاسارگاد به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد بوده که ابتدائا و بنا به قاعده تا زمان افزایش سرماهی در حساب بدهکاران ثبت می‌شود.

ایلنا؛ با توجه به اتهامات بی‌اساس و کذبی که در شبکه‌های اجتماعی علیه مدیرعامل شرکت نسیم سلامت پاسارگاد (از زیرمجموعه‌های گروه مالی پاسارگاد) مطرح شده‌است، مواردی به شرح فایل ضمیمه را جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:

1. مبلغ مندرج در صورت‌های مالی بانک، به نام شرکت نسیم سلامت پاسارگاد ارتباطی به شخص آقای دکتر سجاد مخبر نداشته و ایشان و شرکت یاد شده هیچ گونه بدهی به بانک پاسارگاد نداشته و ندارند.

2. آنچه در ارتباط با مبلغ 850 میلیارد ریال در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد مشاهده شده سهم افزایش سرمایه و یا در و اقع بدهی بانک پاسارگاد به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد بوده که ابتدائا و بنا به قاعده تا زمان افزایش سرماهی در حساب بدهکاران ثبت می‌شود.

3. شرکت نسیم سلامت پاسارگاد و ‌آقای دکتر سجاد مخبر به عنوان مجری ماموریت دارند 7000 تخت بیمارستانی در سح کشور به منظور توسعه زیرساخت‌های سلامت ملی و رفع نیازهای درمانی هم میهنان عزیز احداث نمایند. مبلغ مذکور بخش بسیار کوچکی از هزینه‌های احداث بیمارستان 1000 تختخوابی قم است که با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی آن آغاز، از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و بخش مهمی از آن تا اوایل سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

4. امید است بانک پاسارگاد مجبور نباشد به منظور اعاده حیثیت و حفاظت و استیفای حقوق بیش از هفت و نیم میلیون نفر از سپرده‌گذاران، سهامداران و سایر ذی‌نفعان خود، اقدامات قانونی لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز