خبرگزاری کار ایران

جلسه تکریم مدیرعامل بیمه البرز با حضور وزیر اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۹۳

جلسه تکریم محسن پورکیانی با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، در جلسه‌ای با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وزیر کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و اجرایی بیمه ایران از محسن پورکیانی،‌ مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز به خاطر عملکرد خوب در بیمه ایران در زمان تصدی وی به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره این شرکت تکریم و قدردانی شد.

محسن پور کیانی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سابق بیمه ایران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  و ذکر خصایص و سجایای بی نظیر و روحیه جهادی ، شهادت طلبی ، از خود گذشتگی و خلوص پاک آن شخصیت بزرگ و قدردانی از مردم و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید عزیز ، به تشریح عملکرد و دستاوردهای خود در دوران تصدی مدیر عاملی بیمه ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: با عنایت خاص ربوبی و همت و همراهی و تلاش همه ارکان آن شرکت در این مدت موضوعات ، برنامه ها و سیاست های مهم و محوری که ترسیم و طراحی کرده ایم بخش عمده ای محقق شده که جا دارد از یکایک همکاران صدیق به جهت همکاری های بی و قفه شان قدردانی نمایم.

وی با اشاره یه سوابق خود افزود : خداوند بزرگ را شکرگزارم که توفیق خدمت بخش عمده ای از دوران کاری ام را در شرکت بزرگ بیمه‌ای، این سرمایه ملی مردم و دولت مقرر نمود و تجارت مفید و ارزشمندی را در حوزه خدمت رسانی بیمه ای به مردم عزیمان کسب نموده ام.

پور کیانی گفت : در مدت مدیر عاملی بیمه ایران ، بخش عمده ای از برنامه های ترسیمی تلاش و همدلی همکاران محقق و بخشی نیز در مسیر تحقق و اجرا قرار گرفت و البته مواردی هم باقی مانده که یقین دارم گروه مدیریتی فعلی با توان مضاعف آن را پیگیری ، اجرا و دنبال خواهند نمود.

مدیرعامل و رئیس سابق هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اهمیت منابع انسانی در پیشبرد فعالیت‌های تخصصی و بیمه ای تصریح کرد: به اعتقاد من سرمایه انسانی بیمه ایران بی نظیر هستند و دستاوردها و توفیقاتی هم که در این مدت حاصل شده حتما نتیجه الطاف الهی و همت و تلاش خالصانه و بی وقفه نیروهای صدیق شرکت بوده است که بدین منظور قدردان و سپاسگزار همه همکاران و مدیران در کلیه سطوح سازمانی بیمه ایران هستم.

وی افزود: شاخص های مهمی از قبیل اصلاح نسبت های مالی ، بهبود نقدینگی ، اصلاح ترکیب پورتفوی، کاهش ضریب خسارت، رشد مطلوب حق بیمه، تقویت ذخایر، تفکیک حساب‌های بیمه زندگی و ارتقا دو رتبه ای توانگری و مواردی دیگر که انعکاس آن در آمار عملکرد شایان ذکر است بخشی از نتایج و دستاورد حاصله است.

مدیرعامل بیمه البرز، افزود: در مواردی هم برنامه های عملیاتی و فعالیت ها آغاز شده و اجرایی شده که باید پیگیری و تکمیل شود.

محسن پور کیانی در پایان ضمن قدردانی از وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاونین، ریاست کل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره بیمه ایران و تمامی مدیران ستادی و اجرایی و کارکنان بیمه ایران، ابراز امیدواری کرد : سیاست ها بر مدار رعایت مصالح و جایگاه بیمه ایران و همچنین ریسک سنجی منطقی استمرار یابد و کماکان بیمه ایران تکیه گاه نه فقط مردم ایران بلکه تمام شرکت های بیمه کشور باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز