خبرگزاری کار ایران

اهدای چک یک میلیارد ریالی بانک رفاه به بیمارستان میلاد شهریار

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۹۲۲

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و نیز پاسداشت از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، طی مراسمی یک فقره چک یک میلیارد ریالی به بیمارستان میلاد شهریار اهدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مراسم رحمتی، عضو هیأت مدیره بانک رفاه ضمن ابراز خرسندی از کمک به این بیمارستان که محل نگهداری جانبازان اعصاب و روان دوران دفاع مقدس است اظهار داشت: وظیفه داریم از تمامی کسانی که برای حفاظت و حراست از خاک وطن و کشور جانفشانی کرده‌اند، به نحو شایسته‌ای قدردانی کنیم. 

عضو هیأت مدیره بانک رفاه با تجلیل از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز تقدیر از خانواده‌های معظم آن ها اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم زمینه‌های آسایش و آرامش این عزیزان را مهیا سازیم، بی تردید شاهد ثمرات مثبت و خیر و برکات بیشمار در سطح جامعه خواهیم بود. 

وی با تصریح اینکه تقدیر از ایثارگران، آزادگان و جانبازان وظیفه و مسئولیت تک تک اعضای جامعه است گفت: تجلیل از این عزیزان نه تنها یک وظیفه و مسئولیت است، بلکه در دین مبین اسلام هم مورد تاکید فراوان است.

رحمتی ادامه داد: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت‌محور و متعلق به سازمان تامین اجتماعی تلاش می‌کند در مسیر بانکداری اخلاقی گام بردارد و محورهای این نوع بانکداری از جمله حضور در عرصه‌های اجتماعی، دستگیری از نیازمندان و ایفای تعهدات اجتماعی را به صورت عملیاتی به منصه ظهور برساند. 

عضو هیأت مدیره بانک رفاه تصریح کرد: بانک رفاه طی سال‌های اخیر حضور فعالی در این زمینه داشته و تاکنون با احداث بیش از 19 مدرسه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، اهدای آمبولانس به مراکز بیمارستانی و درمانی، حمایت از خانواده‌‎های بی بضاعت و ... به نحو مطلوبی بخشی از تعهدات خود در قبال جامعه را ایفا کرده است. 

وی در ادامه اظهار داشت: طی بازدیدی که ماه‌های اخیر از این بیمارستان و به منظور تجلیل از جانبازان اعصاب و روان داشتیم مطلع شدیم که بیمارستان و ریاست محترم آن به دنبال ایجاد مرکز دندانپزشکی برای این جانبازان معزز است. به همین دلیل با موافقت مدیریت عالی بانک مقرر شد که بانک رفاه در خرید بخشی از تجهیزات آن مشارکت کند که امروز بحمدالله محقق شد. 

رحمتی در ادامه به دیگر فعالیت‌های بانک رفاه پرداخت و گفت: بانک رفاه علاوه بر حضور و مشارکت در مباحث اجتماعی و عام‌المنفعه، در حوزه‌های مختلف همچون حمایت از صنعت، تولید و اشتغال نیز فعالانه عمل کرده و با تخصیص درست مصارف در این حوزه‌ها تلاش کرده منشأ اثر باشد. 

در ادامه این مراسم دکتر آقایی، رئیس بیمارستان میلاد شهریار طی سخنانی با تقدیر از حمایت بانک رفاه برای تجهیز مرکز دندانپزشکی این بیمارستان گفت: احداث این مرکز به منظور آسایش این عزیزان تدارک دیده شده که در مواقع لزوم خدمات دندانپزشکی به ایشان عرضه کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه جانبازان اعصاب و روان و چالش‌های ناشی از انتقال آنها به مراکز دندانپزشکی بیرون از بیمارستان، وجود یک مرکز خدمات دندانپزشکی بسیار ضروری بود که بحمدالله با کمک ارزشمند بانک رفاه در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز