خبرگزاری کار ایران

بانک سینا، یاری‌گر محرومان

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۳۷

بانک سینا ماموریت خود را حمایت از طرح های کوچک و متوسط در مناطق محروم و روستایی می‌داند و از طریق تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مستضفعان، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری‌های کشور به امضا رسانده نسبت به اعطای تسهیلات با نرخ سود پایین اقدام می‌کند که تاکنون طرح‌های بسیاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به مرحله تولید رسیده است.

به گزارش ایلنا، مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در دیداری که چندی پیش با دکتر ایمانی مدیرعامل بانک سینا و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک این بانک داشت تاکید کرد: بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد جهت کمک به محرومین باشد.

وی به ماموریت های بنیاد مستضعفان اشاره کرد و افزود: همانگونه که از نام بنیاد پیداست، این مرکز باید به نفع مردم، مستضعفان، محرومان، آبادانی، رفع محرومیت و اشتغال جامعه گام بردارد و لذا از بانک سینا هم انتظار داریم در راستای این ماموریت ها و در خدمت گروه بنیاد باشد. بنیاد برای محرومان است و بانک سینا هم باید در خدمت محرومان و منافع آنان باشد. این امر از طریق اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک به اشتغال مناطق محروم می تواند میسر شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان آنکه آقای دکتر ایمانی، فردی جهادی، ارزشی و مسلط به امور بانکی هستند، افزود: هر چه شما بانک را به سمت قرض الحسنه سوق دهید، ما هم از شما حمایت می کنیم. از بانک سینا به عنوان عصای دست بنیاد انتظار داریم تا در آبادانی میهن و اشتغال مردم به ویژه مناطق محروم مشارکت داشته باشد.

بانک سینا، بانک یاری‌گر محرومان

باتوجه به سخنان ریاست بنیاد مستضعفان لازم به ذکر است که سابقه عملکرد بانک سینا گویای جهت‌گیری کلان این بانک برای کمک به ضعیف‌ترین اقشار اجتماع و تلاش برای محرومیت‌زدایی است.

بانک سینا ماموریت خود را حمایت از طرح های کوچک و متوسط در مناطق محروم و روستایی می‌داند و  از طریق تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مستضفعان، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و استانداری‌های کشور به امضا رسانده نسبت به اعطای تسهیلات با نرخ سود پایین اقدام می‌کند که تاکنون طرح‌های بسیاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به مرحله تولید رسیده است.

بانک سینا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد رونق در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق روستایی، نسبت به اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی خرد و متوسط اقدام می‌کند.

اعطای تسهیلات به طرح‌های مناطق محروم از آنجا که به اشتغال و تولید، محرومیت‌زدایی، صرفه‌جویی هزینه‌ها و توسعه منطقه می‌انجامد، از اهمیت و ویژه ای برخوردار است و بانک سینا نیز اهمیت خاصی برای این موضوع قائل بوده و با جدیت پیگیر به انجام رسیدن طرح‌های اشتغالزایی در این مناطق است.

بانک سینا همچنین همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی جهت ارائه خدمات مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق محروم و دورافتاده کشور داشته است که در محرومیت‌زدایی از این مناطق محروم، موثر بوده است.

این بانک در راستای ماموریت‌های بنیاد که حمایت از مناطق محروم است نسبت به اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی اقدام کرده که تاکنون تعداد 4300 طرح بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال مصوب شده که از این تعداد 2500 طرح به مبلغ 7 هزار و 378 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 16 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

از سوی دیگر بانک سینا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بانکی پیش رو است  و بسیاری از طرح‌های این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از جمله احداث مدرسه و مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز