خبرگزاری کار ایران

با حکم حجت‌اله صیدی؛

رئیس جدید اداره کل اعتبارات بانک صادرات ایران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۶۸

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک صادرات ایران، مصطفی ضمیری به عنوان رئیس اداره کل اعتبارات این بانک منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مصطفی ضمیری با حکم مدیرعامل بانک صادرات ایران به ریاست اداره کل اعتبارات این بانک منصوب و این حکم طی مراسمی با حضور سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون طرح و برنامه، احمد بهشتی لنگرودی معاون اعتبارات بانک صادرات ایران و کارکنان و مسئولان ادارات کل زیرمجموعه معاون اعتبارات بانک به وی اعطا شد.

در بخشی از حکم حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران خطاب به مصطفی ضمیری آمده است: «نظر به شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رئیس اداره کل اعتبارات بانک صادرات ایران منصوب می‌شوید تا با بهره‌مندی از دانش و تجربه خود، این بانک را در دستیابی به اهداف تنظیم شده خود، یاری کنید».
در این مراسم، احمد بهشتی لنگرودی فعالیت‌های اعتباری و سیاست‌‌گذاری‌های این بخش به همراه موضوع مهم جذب منابع را از اصلی‌ترین فعالیت‌های ذاتی و جاری بانک‌ها عنوان و تاکید کرد: تجهیز منابع و جذب نقدینگی در بانک با توجه به شرایط اقتصادی و فضای رقابتی موجود در بانک‌ها، با دشواری‌ها و محدودیت‌های فراوانی روبرو است بنابراین باید در نحوه اعطای تسهیلات و مدیریت بهینه مصارف و با استفاده از نظارت‌های حرفه‌ای، دقت مضاعفی در خصوص اطمینان از بازگشت پول و بازپرداخت به موقع تسهیلات و نیز سودآور بودن روند اعطای تسهیلات صورت پذیرد.
وی شناخت صحیح و اعتبارسنجی دقیق مشتریان اعتباری را با استفاده از دانش کارشناسی مناسب یکی از عوامل کاملاً موثر در کنترل و مدیریت ریسک‌های مترتب بر فعالیت‌های اعتباری اعلام و تاکید کرد: در صورت هدایت صحیح مصارف به سمت فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف که واجد صلاحیت‌های تجربی، علمی و تخصصی هستند، شاخص‌های کلان اقتصادی کشور نظیر اشتغال، تولید و... با روند مثبت و مطلوب‌تری رشد خواهند کرد و طبعاً بانک نیز از تعامل با این مشتریان بهره‌مند خواهد شد.

در این مراسم سیدکاظم مرتضوی اسکویی، با بیان اینکه واحد اعتبارات از جمله واحدهای پاسخگو در حوزه فعالیت‌ها و سیاست‌های کلان بانک است، تخصیص بهینه مصارف برای ارتقای نسبت مصارف به منابع بانک را با هدف افزایش درآمدهای حاصل از تسهیلات اعطایی مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: انتخاب مشتریان با ریسک کم توسط واحد اعتباری بانک نشان از اهمیت ویژه این اداره دارد و در همین راستا عقب‌ماندگی در بخش درآمد را می‌توان با شناسایی مشتریان مطلوب جبران کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز