خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل در دیدار با کارکنان منطقه خوزستان:

مناطق بانک سینا صاحب اختیارات بیشتر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۱۷

مدیرعامل بانک سینا از شعب منطقه خوزستان بازدید و با کارکنان منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ایمانی در جریان این بازدید ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات کارکنان در پیشبرد اهداف گفت: ثمره این تلاش ها، دستیابی بانک سینا به جایگاهی قابل قبول در نظام بانکی است که البته با برنامه ها و سیاست هایی که به اجرا خواهد رسید، در راستای بهبود وضعیت فعلی گام های جدی تری برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم و موثر در تامین اهداف و همچنین تسریع در روند فعالیت ها، تمرکززدایی و تفویض اختیار به مناطق است که این مهم در راستای کاهش بروکراسی و نتیجه بخشی سریع درخواست ها و نیازهای بانکی هموطنان در دستور کار بانک قرار خواهد گرفت و با بازنگری در این بخش، اختیارات مناطق در فرایند تصمیم گیری ها و اجرای فعالیت ها، افزایش می یابد.

ایمانی، به تجهیز و تخصیص منابع به عنوان یکی از مولفه های اصلی بانکداری اشاره کرد و بیان داشت: جذب منابع و تسریع در روند پرداخت تسهیلات متقاضیان مولفه ای اثرگذار در فرایند امر مهم بانکداری است که این امر در بانک سینا از طریق اختیاراتی که به شعب تفویض خواهد شد و همچنین طرح ها و محصولات متنوعی که معرفی و به اجرا گذاشته خواهد شد، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک سینا همچنین تداوم پرداخت تسهیلات خرد و متوسط را از جمله سیاست های بانک برشمرد و اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات به حفظ و ایجاد اشتغال پایدار در کشور کمک شایانی می کند و ریسک پایین تری را نیز به همراه دارد.

گفتنی است مدیرعامل بانک سینا ضمن دیدار با کارکنان تعدادی از شعب استان خوزستان و گفت و گو با آنها بر لزوم خدمت صادقانه و مجدانه ازسوی کارکنان خدمتگزار بانک تاکید کرد و همچنین طی بازدید از شعب آسیب دیده از جریانات اخیر، تسریع در بازسازی این شعب را خواستار شد. 

در این دیدار مدیران بازرسی، اعتبارات و نظارت، مهندسی و پشتیبانی و مدیر منطقه خوزستان، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز