خبرگزاری کار ایران

توصیه معاون فنی بیمه البرز برای خرید بیمه نامه‌های مربوط به حوادث طبیعی

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۳۹

معاون فنی بیمه البرز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان کشته شدگان زلزله شهرستان‌های میانه، ترکمنچای، سراب و حومه، گفت: با توجه به دستور مدیرعامل بیمه البرز و اعزام دو گروه کارشناسی ارزیاب خسارت در همان روز به محل وقوع زلزله از تمامی هموطنان آسیب دیده دارای بیمه نامه معتبر از بیمه البرز درخواست می شود هر چه سریع‌تر خسارت‌های وارده خود را به گروه های کارشناسی سیار بیمه البرز که در منطقه حضور دارند اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و پرداخت خسارتشان اقدام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، احمد صفرزاده به پرداخت خسارت سریع و دقیق بیمه البرز به آسیب دیدگان در زلزله ورزقان و کرمانشاه و حادثه سیل در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: بیمه البرز در زلزله کرمانشاه و استان های غرب کشور و استان کهگیلویه و بویر احمد و کرمان در سال های 96 و 97 و سیل اخیر بیش از 15 هزار فقره پرونده خسارتی را رسیدگی و بیش از هزار میلیارد ریال خسارت در وجه بیمه گذاران زیان دیده پرداخت کرد .

معاون فنی بیمه البرز با تأکید بر اهمیت و نقش بیمه در جبران خسارت حوادث روزمره و بلایای طبیعی از هموطنان درخواست کرد نسبت به اخذ پوشش بیمه های متناسب با خطرات و ریسک خود از شرکت های بیمه اقدام کنند تا در زمان بروز اینگونه حوادث ، جبران غرامت از محل بیمه نامه با سرعت بیشتر فراهم آید .

صفرزاده افزود: اساساً با تعمیم پوشش های بیمه ای در جامعه ، دغدغه دولت و حاکمیت و مردم از طریق جبران خسارت از سوی شرکت های بیمه برطرف می‌شود و ما شاهدیم در کشورهای توسعه‌یافته با رویکردی که فعالان اقتصادی و مردم نسبت به اخذ پوشش های بیمه ای دارند، در عمل خسارت ها توسط بیمه گران جبران می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در همین راستا و با توجه به نقش بیمه در جبران خسارت های حوادث این‌چنینی با هماهنگی دولت و مجلس شورای اسلامی، تمهیدات لازم برای ایجاد صندوق بیمه همگانی بلایای طبیعی اندیشیده شده است که پس از تایید شورای نگهبان عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز