خبرگزاری کار ایران

بانک سینا، بانکی با زیرساخت‌های پایدار، فناور‌ی‌های نوین و امنیت سامانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۱۰

با توجه به پیوند خوردن همه اکثر جنبه‌های زندگی بشر با نظام بانکی، و عنایت به این امر که اختلال در نظام بانکداری می‌تواند زندگی شهروندان را مختل سازد، پایداری زیرساخت‌ها و پایداری فناوری‌های نوین یک بانک از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است.

به گزارش ایلنا، امروزه فناوری، رشد و تکاملی شتابان دارد و همواره ابعادی تازه را در زندگی روزانه ما پدید می‌آورد و در این راه، سیستم‌های بانکداری الکترونیکی، خدمات بانکی آسانی را برای ما فراهم آورده است. تبادل اطلاعات میان کاربر و بانک، به‌کمک ابزارهای ATM، بانکداری تلفنی و اینترنتی و بیش از همه بانکداری موبایلی، تا اندازه زیادی بهبود یافته است.

در این میان و با توجه به پیوند خوردن همه اکثر جنبه‌های زندگی بشر با نظام بانکی، و عنایت به این امر که اختلال در نظام بانکداری می‌تواند زندگی شهروندان را مختل سازد، پایداری زیرساخت‌ها و پایداری فناوری‌های نوین یک بانک از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است.

اهمیت این موضوع در دنیای الکترونیک و دیجیتال کنونی چنان بالا است که باید به عنوان یک مولفه و آیتم جدی، مورد توجه شهروندان برای انتخاب بانک خود، قرار بگیرد. اگر یک بانک به لحاظ زیرساخت‌های پایدار در بخش فناوری‌های نوین و امنیت سامانه‌ها، ضعیف باشد هر لحظه این امکان وجود دارد که با قطع شدن و اختلال در شبکه بانکی، زندگی مشتریان خود را کاملا مختل سازد.

در میان بانک‌های کشور بانک سینا از حیث پایداری سیستم‌های بانکی از میان برترین بانک‌های کشور قرار دارد. بهره گیری از زیرساخت های پایدار و فناوری های نوین در بانک سینا، علاوه بر تسهیل فرایندهای پرداخت، زمینه پایداری و عدم قطعی سامانه ها در این بانک را نیز به همراه داشته است.

بررسی مرکز پایش و نظارت سرویس‌های فناوری اطلاعات بانک در مهرماه جاری نشان می‌دهد خدمات سامانه های بانکداری از لحاظ دسترس‌پذیری در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و ارائه خدمت به مشتریان بدون لحظه ای اختلال انجام شده است.

طبق این گزارش، تمام سرویس‌های بانکی بانک سینا از جمله بانکداری متمرکز شعب، اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه‌بانک، ساتنا و سوئیچ کارت در مهرماه به صورت صددرصد فعال بوده و خدمات‌بانکی در ساعات مختلف شبانه روز از این طریق به هموطنان ارائه شده است.

توجه به تنوع سرویس‌ها بر اساس نیاز مشتریان، همزمان با تامین زیرساخت‌های پایدار با فناوری‌های نوین و امنیت سامانه‌ها از جمله سیاست‌های اصلی بانک سینا است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی نیز در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز