خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر حمایت از نوآوری بانک سینا

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۷۸

دفتر حمایت از نوآوری بانک‌سینا با حضور مدیر عامل و قائم‌مقام این بانک و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم از آمادگی این بانک در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان سیاستی قطعی که در راستای سیاست های نظام و دولت نیز هست، خبر داد. 

مهندس پیشرو گفت: در همین راستا با معرفی صندوق نوآوری وشکوفایی، تاکنون 810 ضمانت‌نامه به مبلغ 1640 میلیارد ریال از سوی بانک سینا صادر شده که از این تعداد، 128 مورد به مبلغ 636 میلیارد ریال مربوط به 5 ماهه اول امسال است که رکورد مناسبی محسوب می‌شود. در بخش تسهیلات نیز 18 فقره به مبلغ 260 میلیارد ریال مصوب شده است و پرداخت خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، صندوق نوآوری و شکوفایی برای تحقق اهدافش در توسعه اقتصاد دانش ‌بنیان نقش‌آفرین باشد.

علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی هم گفت: توسعه همکاری با نهادهای واسط مالی و نهادهای تخصصی حوزه مالی در ‌اولویت سیاست‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار دارد و در این راستا با بانک‌ها به عنوان نهادهای خدمات مالی ‌تعاملات آغاز شده است.

وی گفت: در واقع از اواخر سال ۱۳۹۷ همکاری با تعدادی از ‌بانک‌ها در زمینه راه‌اندازی دفتر حمایت از نوآوری آغاز شد که این دفتر همکاری‌های بین شعب و بخش‌های مختلف بانک‌ها را در صندوق نوآوری و شکوفایی در برای ارائه خدمات بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌کند و فراتر از یک شعبه و باجه بانکی امور مربوط به اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز