خبرگزاری کار ایران

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه البرز اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۴۹

بیمه البرز در دو سال گذشته نیز موفق به دریافت تندیس نقره ای شد و سال‌های ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

ایلنا؛ شرکت بیمه البرز موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه البرز، در هجدهمین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان، سید رسول تاجدار،‌ مدیرعامل بیمه البرز گواهینامه و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، بیمه البرز در دو سال گذشته نیز موفق به دریافت تندیس نقره ای شد و سال‌های ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

این گزارش حاکی است، طی ممیزی انجام شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ۵۴۵ شرکت و بنگاه برای حضور در این همایش ثبت‌نام کردند و در نهایت ۹۱ واحد برای دریافت تندیس طلایی، نقره‌ای و گواهینامه ارزیابی شدند که ۱۶ بنگاه از جمله شرکت بیمه البرز موفق به دریافت تندیس طلایی شدند.

گفتنی است فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی برای دریافت این گواهینامه بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و با حضور مدیران ذی‌ربط سازمان حمایت و همچنین نمایندگان نهادهای مربوطه صورت گرفته است.

بنا بر گزارش روابط عمومی بیمه البرز، این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به برگزیدگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز