خبرگزاری کار ایران

بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001:2015 شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۶۳

بانک ایران زمین، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 در حوزه مالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO 9001:2015 با حضور مدیر عامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.

پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین المللی این اقدام را شروعی جهت دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار داشت: انطباق حوزه‌های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می‌تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح های توسعه پایدار باشد.
 
در ادامه مجید رضی زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و گفت: به‌رغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است.
 
در ادامه موسی پور سر ممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 98/02/06 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز