خبرگزاری کار ایران

سامانه کمک به سازمان‌های حمایتی در بانک ملت/ مدارک مورد نیاز و روش پرداخت

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۲۶

در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی بانک، ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و تسهیل پرداخت به سازمان‌های حمایتی؛ بانک ملت نسبت به ایجاد سامانه کمک به سازمان‌های حمایتی اقدام کرده است.

به گزارش ایلنا، بانک ملت همواره بانکی پیشرو در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بوده است. اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی فهرستی گسترده و متنوع را شامل می‌شود.

بانک ملت کنار کمک‌های خیریه‌ای که خود راسا انجام می‌دهد اقدام جالب دیگری را نیز در دست اجرا دارد. این بانک سامانه‌ای اینترنتی را فراهم کرده تا شهروندان نیکوکار، بدون‌واسطه و با شرایطی آسان، امکان کمک به نیازمندان و سازمان‌های حمایتی را پیدا کنند.

در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی بانک، ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و تسهیل پرداخت به سازمانهای حمایتی ؛ بانک ملت نسبت به ایجاد سامانه کمک به سازمان های حمایتی اقدام کرده است.

جامعه هدف: تمام انجمن‌ها و مراکز خیریه

مدارک مورد نیاز:

۱- درخواست کتبی استفاده از سامانه با معرفی نماینده موسسه حاوی اطلاعات به شرح ذیل:

۲- اطلاعات موسسه/انجمن:نام موسسه، شماره حساب، شماره ثبت، شناسه ملی، کد اقتصادی، کدپستی و آدرس وب سایت

۳- اطلاعات نماینده موسسه: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی، آدرس محل سکونت، آدرس محل کار، تلفن همراه، تلفن‌ثابت، پست الکترونیک 

۴- مجوز فعالیت از پلیس امنیت عمومی ناجا، وزارت کشور یا سازمان بهزیستی براساس قوانین جاری کشور

۵- اساسنامه موسسه یا انجمن و روزنامه رسمی حاوی آخرین تغییرات

۶- لوگوی موسسه‌/ انجمن با فرمت JPG و سایز ۱۵۰*۱۵۰ پیکسل

اطلاعات و مستندات فوق بایستی از طریق شعب و مدیریت شعب عامل تایید و به اداره کل بانکداری شرکتی ارسال شود.

ابزار مورد نیاز برای پرداخت:

کارت بانکی عضو شتاب که دارای پارامتر CVV۲ و رمز اینترنتی باشد.

روش پرداخت:

به منظور پرداخت وجوه به حساب سازمان مورد نظر از بستر اینترنت، مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و انتخاب گزینه بانکداری الکترونیک، سامانه‌های مبتنی بر وب، انتخاب "کمک به سازمان‌های حمایتی" و سپس انتخاب لوگوی سازمان مورد نظر نسبت به واریز وجوه مورد نظر خود اقدام نمایند.

برای استفاده از خدمت یاد شده پس از انتخاب موسسه و درج مبلغ و سایر مشخصات، وارد صفحه درگاه پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت خواهید شد.

بدین ترتیب با تکمیل اطلاعات مورد نیاز در این صفحه؛ عملیات پرداخت نهایی شده و در نهایت پیامی مبنی بر موفق یا ناموفق بودن تراکنش برای شما مشتریان گرامی صادر خواهد شد. در این خصوص رسید مربوطه قابل چاپ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز