خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس:

مشارکت فعال بانک پارسیان در خدمت رسانی به زائران اربعین جای تقدیر دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۹۸

عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس گفت: بانک پارسیان اقدام به ارائه خدمات مالی 24 ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی کرده و در تامین ارز و سرعت بخشیدن به توزیع دینار نقش موثری بر عهده داشته است.

به گزارش ایلنا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درمورد همکاری بانک‌ها بخصوص بانک پارسیان در اربعین به زائران گفت: بانک پارسیان امسال نیز همانند سال های گذشته در برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی ایام اربعین حسینی مشارکتی فعال در ارایه خدمات بانکی و خدمت رسانی به زائران داشته و توانسته است سهم خود را به شایستگی ایفا کند و موجبات رضایت مندی زوار را فراهم آورد.

محسن بیگلری افزود: این بانک برای تسهیل ارایه خدمات و افزایش رفاه زائران کربلای معلی، با استقرار دستگاه های خودپرداز در پایانه های مرزی غرب و جنوب کشور شامل مرز مهران، شلمچه و چزابه، و با استفاده از ظرفیت های شعب بغداد و نجف و همچنین باجه مستقر درکاظمین اقدام به ارائه خدمات مالی 24 ساعته به کاروان‌های عزاداری اربعین حسینی کرده و در تامین ارز و سرعت بخشیدن به توزیع دینار نقش موثری بر عهده داشته است.

نماینده مردم سقز و بانه خاطرنشان کرد: از مدیران وکارکنان بانک پارسیان، که تلاش های زیادی در تسهیل خدمات دهی زائران حسینی به عمل آوردند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز