خبرگزاری کار ایران

حضور فعال شعب بانک آینده در استان‌­های خوزستان،کرمانشاه و ایلام به مناسبت اربعین حسینی (ع)

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۲۷

زمان اعمال افزایش سقف برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز تا سقف 5(پنج)میلیون ریال، از هجدهم مهرماه تا بیستم آبان­ ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ برای رفاه حال زائران محترم اربعین حسینی (ع)، کلیه شعب بانک آینده در استان­های خوزستان، کرمانشاه و ایلام، از روز شنبه مورخ 1397/08/05، از ساعت 07:00 صبح تا ساعت 18:00، آماده خدمت­ رسانی به زائران محترم و عموم مشتریان عزیز است.

در ضمن؛ روز سه شنبه مورخ 1397/08/08، هم­زمان با اربعین حسینی (ع)، شعب استان­های خوزستان، کرمانشاه و ایلام بانک آینده، از ساعت 07:00 صبح الی 14:30، خدمت­ رسانی به زائران و عموم مشتریان را به انجام  میرسانند.

شایان ذکر است؛ کلیه دستگاه­ های خودپرداز شعب مذکور نیز برای دسترسی راحت مشتریان و استفاده از خدمات آنها، آماده ­سازی شده است.

بانک آینده، به‌منظورتسهیل انجام عملیات منظم پول‌رسانی،خدمات مالی وپرداخت،ضمن برقراری کشیک فعال،به میزان کافی اسکناس موردنیازدرایام برگزاری راه­پیمایی اربعین حسینی (ع) را نیز تأمین خواهد کرد.

شایان ذکراست؛باتوجه به ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران،هنگام برگـزاری مراسم اربعین حسیـنی (ع)،سقف برداشت نقدی ازدستگاه‌های خودپرداز بانک­ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی،تامبلغ 5(پنج)میلیون ریال،افزایش یافته است.

زمان اعمال افزایش سقف برداشت نقدی ازدستگاه‌های خودپردازتاسقف 5(پنج)میلیون ریال،ازهجدهم مهرماه تابیستم آبان­ ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز