خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز تصریح کرد:

تسهیل در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با حمایت‌های بانک شهر

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۵۱۴

شهردار شیراز با اشاره به امکان استفاده از کارت بلیط شهروندی در اتوبوس و متروی این شهر، نقش بانک شهر را در تسهیل تردد شهروندان با حمل و نقل عمومی حائز اهمیت دانست و بر لزوم ادامه حمایت‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حیدر اسکندرپور، استفاده از کارت بلیت بانک شهر را در حوزه حمل و نقل عمومی شهری شیراز کارآمد دانست و گفت: این کارت، برای شهروندانی که از اتوبوس و مترو برای تردد در سطح شهر استفاده می کنند گزینه کارآمد و مناسبی بوده است که در سال های اخیر مورد استفاده گسترده قرار گرفته و نیاز به تامین پول خرد را از بین برده است و امیدواریم به زودی در تاکسی ها نیز اجرایی شود.

شهردار شیراز، پیشخوان شهرنت را از خدمات ارزشمند دیگر بانک شهر عنوان کرد و گفت: شهرنت، امکان مناسبی است برای مشتریانی که به انجام امور بانکی فوری نیاز دارند و این فضا، مخاطبان فراوانی در شیراز دارد به دلیل اینکه در ساعات غیر اداری و تا پاسی از شب، خدمات بانکی گسترده‌ای را ارائه می کند.

اسکندرپور با تاکید بر نقش عمران شهری بانک شهر در کلانشهرها اظهار کرد: مشارکت این بانک در تکمیل پروژه های عمرانی شیراز بر کسی پوشیده نیست و با حمایت‌های بانک شهر، امکان دسترسی شهروندان به خدمات برتر شهری افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بانک شهر در تامین رفاه گردشگران در تعطیلات نوروزی افزود: امیدواریم با ادامه تعاملات شهرداری شیراز با این بانک، شاهد ارایه سطح بیشتری از خدمات باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز