خبرگزاری کار ایران

تداوم عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند­ماه سال ۱۳۹۶

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۴۲

بانک آینده در دوره زمانی تعیین شده توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران، نسبت به عرضه گواهی سپرده مدت­دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با کف یک‌میلیون ریالی، که از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران ابلاغ شده است؛ از روز شنبه 28 بهمن­ ماه سال 1396، فقط، به‌مدت دو هفته، اقدام کره است.

به گزارش ایلنا، بانک آینده؛ در راستای ارزش آفرینی هر چه بیشتر و ارائه خدمت در روزهای پایانی سال جاری برای عموم مشتریان عزیز و هم­چنین؛ عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی، تا پایان روز پنج‌شنبه، 1396/12/10، آماده ارائه خدمت است.

بدیهی است، در صورت تمدید عرضه گواهی سپرده ریالی و ارزی با نرخ سود علی‌الحساب، 20 درصد توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران، مراتب به استحضار مشتریان عزیز خواهد رسید.

در همین راستا، برای دسترسی هر چه بهتر مشتریان و عموم مردم برای خریداری گواهی سپرده با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصدی؛ ساعات کاری کلیه شعب بانک آینده در روزهای عادی، روزانه یک­ ساعت افزایش یافته و شعب به ارائه خدمات می‌پردازند.

لازم به ذکر است؛ بانک آینده در دوره زمانی تعیین شده توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران، نسبت به عرضه گواهی سپرده مدت­دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با کف یک‌میلیون ریالی، که از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران ابلاغ شده است؛ از روز شنبه 28 بهمن­ ماه سال 1396، فقط، به‌مدت دو هفته، اقدام کره است.

این گواهی سپرده، با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد سالانه و معاف از مالیات بوده و واریز سود آن، به­صورت ماهانه و از سوی بانک آینده، انجام می­‌پذیرد.

مشتریان عزیز و عموم متقاضیان توجه داشته باشند که هفته جاری، آخرین فرصت برای خریداری گواهی سپرده مذکور است و کلیه شعب بانک آینده در آخرین روز عرضه این گواهی سپرده در روز پنج‌شنبه مورخ 1396/12/10، پذیرای کلیه متقاضیان عزیز هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز