خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در بهبود وضعیت تحصیلی موثر است

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۶۸

زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در دیدار با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی توسط این بانک، نقش بسزایی در بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم کشور دارد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، علی زرافشان با تاکید به اهمیت نظام آموزشی و نقش موثر دانش آموزان به عنوان آینده سازان هر کشوری بیان داشت: همه دست‌اندرکاران آموزش و پرورش در تلاش هستند تا با کمک خیرین جامعه با ایجاد شرایط مناسب تحصیلی برای تمامی دانش آموزان، سطوح عدالت تحصیلی را در اقصی نقاط کشور گسترش دهند.

وی افزود: وضعیت اقتصادی خانواده ها یکی از عوامل افت تحصیلی دانش آموزان بخصوص در مناطق محروم کشور به شمار می رود. مسلماً خانواده ای که از توانایی مادی کمی برخوردار است قادر نخواهد بود بسیاری از امکانات و نیازهای اساسی آموزشی و تحصیلی فرزند خود را تأمین کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این ضعف مالی و نداشتن امکانات تحصیلی سبب می شود به تدریج انگیزه تحصیلی دانش‌آموز پایین آید و کمک های خیرینی همچون بانک قرض الحسنه مهر ایران در فراهم کردن تجهیزات آموزشی موثر می باشد.

زرافشان، ضمن تشکر از اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در کمک به بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار اظهارداشت: در حال حاضر خیرین حوزه آموزشی کشور به دو گروه خیرین مدرسه ساز و مدرسه دار تقسیم می شوند. خیرین مدرسه ساز به ساخت و احداث مدارس در مناطق مختلف کمک می کنند، اما خیرین مدرسه دار در زمینه های تحصیلی و تامین نیاز های ضروری دانش آموزان توجه می کنند.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان خیرین مدرسه دار در کشور فعالیت می کند و خدمات آن به توانمندی تحصیلی دانش آموزان مستعد، کمک می کند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کمک های خیرین در عرصه های گوناگون آموزش و پرورش باعث شده تا شرایط آموزشی مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به گذشته از وضعیت بهتری بهره مند گردد و امیدواریم این همکاری ها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز