خبرگزاری کار ایران

به روز رسانی نسخه جدید IOS همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۸۱

اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعمال تغییرات و بروز رسانی همراه بانک نسخه سیستم عامل ios خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نسخه جدید همراه بانک ios در حال حاضر بر روی لینک همراه بانک در وب سایت رسمی به آدرس www.qmb.ir قابل بهره برداری شعب و مشتریان می باشد .

بنا بر این گزارش، ایجاد منوی تقویم و امکان ثبت رویداد های مختلف در آن یکی از امکانات و سرویس های جدید راه اندازی شده در این نسخه است.

با استفاده از این سرویس امکان ثبت انتقال وجه گروهی به صورت دوره های زمانی مختلف (ماهانه ، هفتگی و روزانه) به حسابهای داخلی، شتابی و بین بانکی در قالب انواع رویدادهای مختلف (قسط خانه، خودرو، اجاره خانه و...) فراهم شده است. همچنین غیر فعالسازی رویداد ها و یا پرداخت دستی یک رویداد غیر خودکار نیز امکان پذیر خواهد بود.

مدیریت چک و حساب جاری از دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در این نسخه از همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که در آن، امکان بروزرسانی و مشاهده کلیه دسته چک های صادره و چک های واگذار شده مهیا شده است.

در این نسخه، با توجه به ایجاد منوی تقویم امکان ثبت و اعمال جزییات (ثبت مبلغ و تاریخ چک) بر روی چک های با وضعیت سفید و قابل استفاده فراهم می باشد. اعمال این تغییرات به عنوان یک رویداد جدید در تقویم قابل مشاهده بوده و امکان اصلاح آن نیز از منوی تقویم وجود دارد.

امکان تنظیم ورود با اثر انگشت در بخش تنظیمات برنامه، افزایش طول کارکتر رمز برنامه از ۴ کاراکتر به ۹ کاراکتر، نمایش شماره پیگیری در رسید کلیه تراکنش های انجام شده، امکان افزودن کارت شتابی در حالت ورود مهمان و غیره از دیگر امکانات پیش بینی شده برای این نرم افزار به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز