خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از 325 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۵۲

در هفت ماه ابتدای امسال، تعداد 325 هزار و 155 فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.

به گزارش  ایلنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی در حالی از ابتدای فروردین ماه تا پایان مهرماه امسال، حدود دو هزار و 455 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که در مدت مشابه سال قبل این میزان بیش از دو هزار و 165 میلیارد ریال بود و در سال جاری از رشد 13 درصدی برخوردار شده است.

همچنین این بانک در نیمه اول امسال، تعداد 23 هزار و 825 فقره تسهیلات جعاله به ارزش حدود یک هزار و 878 میلیارد ریال پرداخت کرده که رشد 241 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت. این رقم در سال قبل حدود 550 میلیارد و 887 میلیون ریال بوده که در هشت هزار و 48 فقره پرداخت شده است.

قابل ذکر است، بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که 91 سال قدمت دارد و با سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 46 واحد در سراسر کشور در ازای ترهین طلاآلات به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت نیازهای ضروری متقاضیان اقدام می کند.

متقاضیان می توانند با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و طلای قابل ترهین برای دریافت تسهیلات به شعب بانک کارگشایی در سراسر کشور مراجعه کنند.

میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر دو فقره سند 10 میلیون ریالی در ازای ترهین 72 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 185 گرم طلا است.

باز پرداخت تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه و جعاله در یک قسط و حداکثر تا یک سال انجام خواهد شد.

شعبه مرکزی این بانک در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز