خبرگزاری کار ایران

بانک صادرات ایران، میزبان زائران حرم حسینی (ع)

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۸۲

​بانک صادرات ایران به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و برای میهمان نوازی از قدم‌های استوار و عاشق زائران پیاده حضرت اباعبدالله ‌الحسین (ع)، ضمن برپایی موکب، با استقرار دستگاه‌های خودپرداز و پولرسانی مستمر، خدمتگذار و پذیرای زائران گرامی است.

به گزارش ایلنا، به منظور رفاه حال انبوه مشتاقان زیارت حرم سالار شهیدان در کربلای معلی و شرکت‌ کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، این بانک با استقرار ٦ دستگاه خودپرداز سیار، افزایش میزان سهمیه وجه نقد و تجهیز شعب خود در شهرهای مرزی، به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این مراسم بزرگ معنوی می‌باشد.

کارکنان بانک صادرات ایران در حرکتی خودجوش با برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، پذیرایی روزانه با غذای گرم و میان وعده، فراهم کردن محل استراحت و مشارکت در سایر موکب‌های مستقر در طول مسیر، در این امر خیر و معنوی حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

همچنین هموطنان و عاشقان اهل بیت(ع) برای سهیم شدن در این امر خیر می‌توانند وجوه و نذورات نقدی خود را به شماره حساب سپهری ٠١١١١١٤٠٤٠٠٠٠ و یا شمار کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٢٩٤٩٠ به نام ستاد خادمین اربعین حسینی(ع) نزد شعبه مرکزی بانک صادرات ایران واریز نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز