خبرگزاری کار ایران

دستاوردهای ٦ ماهه تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۶۸

​بانک صادرات ایران در راستای اجرای برنامه های حمایتی خود از تولید و اشتغال داخلی طی شش ماه اول سال ٩٦، با تخصیص ٣٧ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مشاغل خانگی در خراسان رضوی، زمینه ساز ایجاد ٣٠٠ شغل شد. این بانک همچنین با اعتباری بالغ بر ٥٦ میلیارد ریال، از اشتغالزایی واحد های کوچک و متوسط در این استان حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، طی مدت مذکور اعطای بیش از ٣٧ میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغالزایی به ٣٠٠ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی توسط بانک صادرات ایران در استان خراسان رضوی، کمک قابل توجهی به افزایش مشاغل خانگی نموده است. علاوه بر این بنگاه های کوچک و متوسط معرفی شده از سوی سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز، با اعتباری بالغ بر ٥٦ میلیارد ریال از تسهیلات حمایتی این بانک در جهت سرمایه درگردش و حفظ اشتغال پایدار خود، بهره مند شده اند.

شایان ذکر است، میزان تسهیلات بانک صادرات ایران در این استان با اعطای ١٧١٧ فقره تسهیلات مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) از ١٢٢٠ میلیارد ریال فراتر رفت که بیشترین ارزش تسهیلات اعطایی برنامه های اقتصاد مقاومتی را طی همین مدت به خود اختصاص داده است.

حمایت از ازدواج به عنوان یکی از سر فصل های مهم سیاست های تشویقی برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز به شدت در دستور کار بانک بوده و از این رو پرداخت ٧١٧١ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از ٧٤٦ میلیارد ریال در کارنامه شش ماهه بانک صادرات ایران در خراسان رضوی ثبت شده است.

در این استان همچنین طی نیمه نخست سال جاری، ٦٠٥ فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به ارزش بیش از ٢٧ میلیارد ریال و ٢٠ فقره وام قرض الحسنه احداث حمام روستایی به میزان ٤٠٠ میلیون ریال به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خراسان رضوی تخصیص یافته که با احتساب بیش از ٤ میلیارد ریال وام های قرض الحسنه پرداختی به زندانیان معسر، در مجموع  تسهیلات حمایتی ٢٠٩٣ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران طی شش ماهه اول سال ٩٦ در خراسان رضوی، بهره مندی مردم این استان از  ٩٨٢٩  فقره وام را رقم زد.

گفتنی است، مانده سپرده های ارزی و ریالی شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان رضوی تا پایان مرداد ماه سال ٩٦، بالغ بر ١٠٤ هزار میلیارد ریال بوده که بیش از ١٦ درصد کل سپرده های نظام بانکی در این استان است. همچنین قریب به ١٢ درصد مانده تسهیلات کل شبکه بانکی به شعب بانک صادرات ایران در خراسان رضوی تعلق دارد.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز