خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در بانک قرض الحسنه رسالت وباهمکاری شرکت پست صورت گرفت:

صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتری

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۲۷۲

به گزارش ایلنا، یکسال پیش با پیشنهاد مدیریت خزانه داری و مبادلات بانک قرض الحسنه رسالت طرح صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتریان به شعب مطرح شد.

مدیرخزانه داری ومبادلات بانک قرض الحسنه رسالت با بیان این مطلب گفت:با اجرا شدن این طرح، مشتری برای اولین بار(برای افتتاح حساب وتعیین اینکه دسته چک چندبرگی باشد به شعبه مراجعه می کنند.)

هادی گرمابدری افزود: در آینده ای نزدیک مشتریان می توانند از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک (با رعایت شرایط دستورالعمل حساب های جاری که در هنگام افتتاح حساب به امضا مشتری رسیده) درخواست می دهند که به طور متمرکز در خزانه داری ومبادلات این درخواستها بررسی و در صورت واجدشرایط بودن دسته چک صادر می شود.همچنین به محض صدور دسته چک پیامک صدور برای مشتری ارسال می شود. وی تاکیدکرد:چک ها در مدیریت خزانه داری ومبادلات تحویل اداره پست می شود.

به گفته گرمابدری نکته قابل توجه این است که آدرس مشتری از طریق سیستم بانک گرفته و به صورت چاپی برروی پاکتها حک می شود و شرکت پست متعهد شده ظرف 24ساعت پاکت را به مشتری تحویل دهد.

مدیرخزانه داری ومبادلات بانک قرض الحسنه رسالت گفت:برای این مهم الزامی است اطلاعات آدرسی که مشتریان  ثبت می کنند  کاملا منطبق براطلاعات کدپستی باشد.

به گفته گرمابدری این طرح در بانکداری اجتماعی و در شهرهای که شعبه نداریم بسیار قابل اهمیت است.

وی با بیان اینکه این روند برای اولین در بانک قرض الحسنه رسالت انجام شده است،اظهارداشت:همزمان با ششمین سالگرد تاسیس بانک در شعب مرکزی و ملت استان تهران و در بانکداری اجتماعی خراسان رضوی این مهم اجرایی شد ودر صورت تایید سایر استانها نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

وی بااشاره به مزایای این طرح گفت:در جاهایی که شعبه نداریم مشتریان با داشتن  حساب جاری می توانند  غیرحضوری درخواست دسته چک بدهند.چون اینترنتی است در هرساعت از شبانه روز و درهر مکانی که باشند می توانند درخواست خود را ارسال کنند.

گرمابدری تاکیدکرد:صرفه جویی در زمان و هزینه وسرعت در کار(رضایتمندی مشتری) از دیگر مزایای این طرح است.

 

صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتری

صدور دسته چک بدون مراجعه حضوری مشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز