خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی:

بانک صنعت و معدن از اطلاع رسانی شفاف برخوردار است

کد خبر : ۵۴۵۳۲۵

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت ومعدن بانکی است که فعالیت هایش شفاف است و بطورعلنی اقداماتش را رسانه ایی می کند که از این بابت باید از روابط عمومی بانک تشکر ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعبه‌های بانک صنعت و معدن که با حضور علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیئت مدیره بانک در کاشان برگزار شد، بیان داشت: کاشان پنجمین شهر ثروتمند کشور است و تنها قطب و شهری است که دولت ها کمترین سرمایه گذاری را در آن داشته اند و همه چیز متعلق به مردم است وخودشان محورسرمایه گذاری هستند.
ساداتی نژاد همچنین افزود: تلاش و کارآفرینی مردم کاشان و آران و بیدگل نمونه عینی و اجرایی اقتصاد مقاومتی است که با مشارکت کامل مردم به اجرا درآمده به گونه ایی که درآران و بیدگل نرخ بیکاری فقط ۴ درصد است.
نماینده مردم کاشان درمجلس شورای اسلامی  از مهندس افخمی درخواست کرد برای حل معضلات صنعتگران اختیارات بیشتری به شعبه بانک صنعت و معدن در کاشان تفویض شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز