خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۳۷۷ بسته آموزشی و بهداشتی اهدائی بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناطق محروم استان هرمزگان

کد خبر : ۵۴۲۰۹۳

بانک قرض الحسنه مهر ایران با تقسیم مهربانی در ماه مهر، ۳۳۷۷ بسته آموزشی و بهداشتی با همکاری آموزش و پرورش در مناطق محروم استان هرمزگان توزیع نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم توزیع بسته های آموزشی بهداشتی اهدایی بانک قرض الحسنه مهرایران با حضور کرامت اله مصطفی پور مدیر شعب استان هرمزگان، موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، میرمرسل ایزدی پور فرماندار سیریک، علی بهرامی رئیس اداره آموزش و پرورش سیریک، جمعی از مسئولین محلی و دانش آموزان در دبیرستان شبانه روزی جلال آل احمد این شهرستان برگزار شد.

مصطفی پور در این مراسم بیان داشت : بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سال تحصیلی جدید ۳۳هزار بسته آموزشی - بهداشتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزیع نماید.

وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان افزود: دانش آموزان، آینده سازان یک کشور هستند و باید به گونه ای آموزش ببینند که دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند.

مدیرشعب استان هرمزگان تصریح کرد: هر چه دانش آموزان با دلواپسی کمتری در امر تحصیل تلاش نمایند مطمئنا موفقیت آنها در این راه بیشتر خواهد شد و هر چه موفقیت آنها در تحصیل بیشتر شود برای آینده کشور بهتر است، زیرا دانش آموزان امروز، مدیران آینده این جامعه هستند.

در ادامه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ادارات، نهادها، بانک ها و موسسات مالی بر اساس مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارند در امر آموزش و پرورش این کشور سهیم می باشند.

موسی دادی زاده با تقدیر از بانک قرض الحسنه مهرایران که در این کار پیشقدم شده است عنوان کرد: شاید بانک ها و ادرات زیادی باشند که از بانک قرض الحسنه مهرایران درآمد بیشتری دارند اما این بانک بر اساس احساس مسئولیتی که در قبال دانش آموزان دارد به این امر وارد شده است.

وی با اشاره به اهدا بسته های آموزشی و بهداشتی توسط بانک قرض الحسنه مهرایران اظهارداشت: این بانک به استان هرمزگان سه هزار و ۳۷۷بسته آموزشی و بهداشتی اهدا نموده که در مناطق محروم استان توزیع شده و در اختیار دانش آموزان مدارس شبانه روزی قرار گرفته است.

شایان ذکر است، در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان از زحمات کرامت الله مصطفی پور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز