خبرگزاری کار ایران

گمرک اینچه برون، اداره کل می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۳۷

گمرک ایران در پاسخ به مطلبی با عنوان تهدید نماینده گنبدکاووس در مجلس: گمرک گنبدکاووس منتقل شود از نمایندگی مجلس استعفا می‌دهم اعلام کرد: گمرک اینچه برون در شهرستان گنبدکاووس، اداره کل می‌ماند و گمرک ایران برنامه ای در خصوص کاهش سطح تشکیلاتی این گمرک ندارد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، در این توضیحات آمده است: طرح احداث ساختمان اداره کل گمرک در مرکز استان براساس مصوبه شماره 336590 . 39849 هیأت وزیران  به استان گلستان صورت پذیرفته و عملیات ساخت آن آغاز و تاکنون اعتباری بالغ بر 23600000000 ریال با پیشرفت فیزیکی 55 درصد جهت ساختمان مذکور هزینه شده است.

شایان ذکر است؛ پس از تکمیل احداث ساختمان مذکور فقط پایانه صادراتی گرگان که در حال حاضر در مکان نامناسبی قرار دارد به این ساختمان انتقال یافته و تعداد کمی از کارکنان ستادی که حضورشان در مرز مورد نیاز نمی‌باشد به این ساختمان منتقل می‌گردند و قسمت اعظم فعالیت‌ها اعم از مسافری، ترانزیت، واردات و صادرات همچنان در گمرک مرزی در شهرستان گنبد کاووس بدون کاهش سطح تشکیلاتی صورت می‌پذیرد.

این گزارش می‌افزاید، کارکنان گمرک اینچه برون در نقطه صفر مرزی استان گلستان به طور متوسط روزانه 200 کیلومتر تا محل کار رفت و آمد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز