خبرگزاری کار ایران

نوباوگان مهد کودک‌های سراسر کشور تحت حمایت بیمه ایران

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۵۳

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۷ – ۹۶ نوباوگان مهد کودک‌های سراسر کشور با پوشش بیمه حوادث، تحت حمایت بیمه ایران قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت ارائه خدمات به نوباوگان مهدهای کودک سراسر کشور، قرارداد بیمه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک (سازمان بهزیستی) به مدت یکسال از تاریخ اول مهرماه سال ۱۳۹۶ تا ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ تمدید شد.

پوشش بیمه‌ای مزبور در قالب ۲ طرح تعریف شده و مهدهای کودک سراسر کشور می توانند با پرداخت حق بیمه ای مختصر از خدمات پوشش بیمه ای این بیمه نامه استفاده کنند.

در این قرارداد ریسک های فوت ناشی از حادثه یا نقص عضو کلی و دائم ناشی از حادثه (هر کدام با تعهدات ۶۰ یا ۱۲۰ میلیون ریال) و هزینه پزشکی ناشی از حادثه و اعمال جراحی آپاندیسیت، فتق، انسداد روده و مسمومیت غذایی (حداکثر مطابق تعرفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) با میزان تعهدات ۱۲ میلیون یا ۲۴ میلیون ریال تحت پوشش بیمه نامه حوادث تحصیلی نوباوگان مهدهای کودک قرار گرفته‌اند.

معاونت نظارت بر بیمه های زندگی مدیریت بیمه های اشخاص بیمه ایران در بخشنامه ای به مدیران مجتمع ها، مراکز استانها و شعب تهران، ضمن ابلاغ شرایط این قرارداد به واحدهای اجرایی خود، اعلام کرد صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت به بیمه شدگان در قالب این قرارداد از طریق سیستم جامع حوادث و توسط شعب بیمه ایران در سراسر کشور قابل ارائه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز