خبرگزاری کار ایران

پیشگامی بانک صادرات در نوسازی ناوگان باربری جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۸۸۹

بانک صادرات ایران با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پرداخت تسهیلات نوسازی و جایگزینی ناوگان باربری جاده ای تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش ایلنا، این بانک در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور افزایش ایمنی جاده ای، جلوگیری از آلودگی هوا و محیط زیست و صرفه جویی در هزینه های سوخت، تفاهمنامه ای با شرکت مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مدت ٢ سال (سالهای ٩٦ و ٩٧) جهت نوسازی و جایگزینی  ناوگان باربری جاده ای امضاء کرد.

براساس تفاهم نامه مذکور مقرر شد با پرداخت مبلغ ٧/٥٢٠ میلیارد ریال، ٤ هزار دستگاه (دستگاه کشنده اسکانیا و ٢ هزار دستگاه تریلر) نوسازی به شبکه حمل و نقل کشور افزوده شوند.

بر اساس این گزارش، وفق تفاهم نامه یادشده تا ٨٠درصد قیمت خرید یک دستگاه کشنده اسکانیا تا سقف ٣/٢٠٠ میلیون ریال و یک دستگاه تریلر تا سقف ٥٦٠ میلیون ریال (جمعاً مبلغ ٣/٧٦٠ میلیون ریال) در قالب عقود مرابحه، اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی ماشین آلات به متقاضیان پرداخت می شود.

شایان ذکر است مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور حداکثر ٧ سال و نرخ سود تسهیلات یاد شده مطابق مصوبه شورای پول و اعتبار ١٨درصد (٩درصد سهم متقاضی و ٩ درصد سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) می باشد و همچنین خودروهای مورد نظر حداکثر به مدت ٢ سال توسط شرکت مجتمع صنعتی ماموت گارانتی و به مدت ١٠ سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز