خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس:

بانک صنعت و معدن پیشران در توسعه صنعتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۷۱

هادی قوامی، نایب رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر عملکرد بانک صنعت و معدن بر ایجاد اشتغال کشور گفت: اقدامات بانک صنعت و معدن در اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی درنقاط مختلف کشور خصوصا در مناطق محروم بسیار تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایلنا ، وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: اگر بانک ها بتوانند رویکرد و نگاه بانک توسعه ای صنعت و معدن را مد نظر داشته باشند و به ایجاد صنایع پایه ای متناسب با مزیت ها در هر نقطه ای از کشور بپردازند، رونق تولید و رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

قوامی تصریح کرد :اکنون با توجه به ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن زمینه ایجاد بسیاری از انواع صنایع با استفاده از تکنولوژی های کاربردی در نقاط مختلف کشور فراهم شده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدامات بر اشتغال، تولید و ایجاد ارزش افزوده تاثیرات مثبتی گذاشته و نکته حائز اهمیت این است که میزان تسهیلات دهی بانک صنعت و معدن در سراسر کشور عادلانه توزیع شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم بیان داشت: به همین خاطر باید به جناب مهندس افخمی، مدیرعامل با تجربه بانک صنعت و معدن و همکاران مجموعه خداقوت گفت و امید است که این روند و نگاه در بانک تداوم داشته باشد تا شاهد رشد و پیشرفت کشور باشیم.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن اظهار کرد: به طور حتم زمانیکه یک بانک توسعه ای توانسته اینگونه نقش بسزایی در توسعه صنعتی کشور داشته باشد باید برای افزایش سرمایه این بانک کمک شود تا عملکرد مثبت بانک صنعت و معدن به مراتب بیشتر و موثرتر باشد.

قوامی عنوان داشت: فعالیت بانک صنعت و معدن لزوما در حوزه صنعت خلاصه نشده بلکه در حوزه زیرساخت ها مانند راه آهن و بسیاری از پروژه های این چنینی تاثیرات شگرفی داشته و این بانک خوشبختانه در تحولات زیرساختی کشور پیشرو است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی می توان گفت که بانک صنعت و معدن پیشران در توسعه صنعتی کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز