خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بانک توسعه تعاون

رونمایی از سامانه رتبه‌بندی اعتباری تعاونی‌ها انجام شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۳۴

رونمایی از سامانه نظارت و رتبه‌بندی اعتباری تعاونی‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون در امور تعاون، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون و حسین نژاد مدیر صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری در شهرستان محلات انجام شد.

به گزارش ایلنا ، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون راه‌اندازی این سامانه جهت اعتبارسنجی مشتریان اصلی بانک را که تعاونی‌ها می‌باشند بسیارموثردانست و خاطرنشان کرد: بهداشت پرونده‌های اعتباری و همچنین رتبه‌بندی مشتریان برای بانک از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و از طریق این سامانه می‌تواند سبب کاهش ریسک پرونده‌های اعتباری گردد.

در ادامه این مراسم حسین نژاد مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون نیز خاطرنشان کرد: از امروز شرکت‌های تعاونی می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام نمایند و پس‌ازآن کارشناسان در دو مرحله ارزیابی‌ها وراستی آزمائی‌های لازم را انجام می‌دهند و درنتیجه ضعف‌های حاصل از این ارزیابی‌ها برای توانمندسازی به مبادی ذی‌ربط ارجاع داده می‌شود.

گفتنی است مدیرعامل بانک توسعه تعاون و عضو هیئت‌مدیره در این ضمن بازدید از شعبه محلات از شرکت تعاونی آبزی پرور محلات برترین صادرکننده استان مرکزی و مجتمع گلخانه‌ای کرمعلی در این شهرستان دیدار کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز