خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم

تبدیل ثروت به سرمایه زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۴۳۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم تاکید کرد: شهروندان می توانند در خریدهای خود با در اولویت قراردادن کالای ایرانی وتولید داخل به مسیر دسترسی به استقلال و خودکفایی کشور کمک کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی­ نژاد در مراسم جشنواره خرید ایرانی طی سخنانی اظهارداشت: خرید امروز کالای ایرانی بر سرنوشت فردای تک تک فرزندان خودمان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه هر ایرانی دلسوز به آینده کشور می بایست در انتخاب های خود کالاهای تولید داخل را در اولویت قرار دهد گفت: خوشبختانه با تکیه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تلاشهای دولت در فرهنگ سازی و حمایتی خود رویکرد بازار و مردم به کالاهای تولید داخل در حال گسترش است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم یکی از عناصر اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را ورود مردم و یا همان بخش خصوصی به میدان در دوبخش تولید و صنعت و بازار ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم می توانند با خارج کردن سپرده ها و ثروت خود از بانک ها و تبدیل آن به سرمایه برای تولید در کشور زمینه تولید و اشتغال پایدار را فراهم سازند.

وی اضافه کرد: در کشور هرکجا مدیران، سرمایه گذاران، مردم و مراکز علمی و پژوهشی بر داشته های خود تکیه کردند موفق بودند و توانسته اند کارهای بزرگی انجام دهند و این همان اقتصاد مقاومتی است.

طیبی نژاد سرعت بخشیدن به روند فعلی در حمایت از تولید و اشتغال کشور را نیازمند همت بیشتری دانست افزود: ما بعنوان بخش دولت تمام تلاش و همت خود را معطوف به حمایت از فعالان بخش صنعت کرده و از هیچ کوشی دریغ نمی کنیم و انتظار داریم مردم نیز در خریدهای خود با در اولویت قراردادن کالای ایرانی  وتولید داخل به مسیر دسترسی به استقلال و خودکفایی کشور کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز