خبرگزاری کار ایران

حضور کارکنان موسسه اعتباری کوثر در اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۰۶۲

نخستین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور با رویکرد شناخت برترین کارکنان شعب بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور با حضور کارکنان منتخب موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی کوثر گفت: با پیشنهاد این موسسه و پس از تشکیل کمیسیون آموزش در کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی، نخستین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در تاریخ ۱۲ مرداد سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: جهت حفظ مالکیت معنوی این رویداد علمی به نام موسسه، تاریخچه المپیاد تدوین و در سایت المپیاد بانک ها ثبت گردیده که این سابقه علمی به صورت دائمی در تاریخچه برگزاری المپیادهای بانک های خصوصی کشور به نام کوثر باقی خواهد ماند.

معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی موسسه اعتباری کوثر اهداف برگزاری اولین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور را ایجاد هم افزایی، سنجش مهارت و دانش همکاران شبکه بانکی اعلام کرد و تاکید کرد: با ایجاد فضای رقابت در محیطی مشارکتی می توان بر مهارت و دانش کارکنان نظام بانکی افزود .

وی تصریح کرد: تا کنون 13 بانک و موسسه اعتباری خصوصی برای حضور در این المپیاد اعلام آمادگی نموده اند، سهم هر بانک و موسسه اعتباری 10 نفر از افراد برگزیده است که به منظور انتخاب نفرات برتر و شناسایی نخبگان در موسسه اعتباری کوثر سال گذشته یک مرحله آزمون مقدماتی به عمل آمد.

معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به برگزاری آزمون انتخابی در کوثر اظهار داشت: حاصل برگزاری این آزمون و سایر آزمونهای درسی و عملکرد آموزشی کارکنان، انتخاب 22 نفر از کارشناسان نخبه موسسه درمرحله اول و معرفی 10 نفر نخبه کوثری در مرحله پایانی خواهد بود که به  منظور آماده سازی و ایجاد فضایی جهت تکمیل اطلاعات و ارائه نظرات با استفاده از کارشناسان مسلط حوزه مرکزی در ارتباط با نحوه برگزاری المپیاد، مفاهیم و محتوای منابع المپیاد بحث و تبادل نظر می شود.

وی بیان کرد: در این المپیاد از درس های بانکداری داخلی ۱ و ۲، حقوق بانکی ۱ و ۲، حسابداری بانکی، مجموعه دستورالعمل های بانک مرکزی و دستورالعمل مبارزه با پولشویی آزمون به عمل خواهد آمد که کارشناسان منتخب موسسه تسلط کافی بر موارد اعلام شده داشته باشند .

هاشمی افزود: پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، از نفرات برتر در هفته بانکداری اسلامی طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم با استمرار این قبیل آزمونها در سطح کشور، مسیر توسعه و توانمندسازی کارکنان را هموارتر کنیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز