خبرگزاری کار ایران

بانک شهر تحول آفرین و پیشرو بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۷۷۶

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اشاره به اقدامات بانک شهر در حمایت از کلانشهرها، این بانک را عامل تحول و پیشرو دانست و گفت: بی شک، حمایت های این بانک در بهبود عملکرد مدیریت شهری تاثیر بسزایی داشته است

به گزارش ایلنا، معاون مالی و اقتصادی شهرداری این شهر با بیان این که بانک شهر با بیش از 7 سال سابقه فعالیت بانکی، با رویکردهای متفاوت و با هدف تحول و تامین منابع مالی و اقتصادی نقش آفرینی      کرده است ، اظهار کرد: بانک شهر  در این مدت، نقش کلیدی در مدیریت شهری بر عهده دارد و همواره به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها نقش آفرینی می کند .

وی با اشاره به اینکه 72 درصد از سهام بانک شهر متعلق به 8 کلانشهر است و هرکدام از این کلانشهرها بین 6 تا 10 درصد سهام بانک را در اختیار دارند، گفت:  شهرداری کلانشهر شیراز  نیز 7 درصد سهام این بانک را  دارد  و  نقش حمایت های بانک شهر در پیشبرد اهداف و سیاست گذاری های مدیریت شهری و به سر انجام رسیدن پروژه های عمرانی در شیراز  و سایر کلانشهرها  بسیار روشن و چشمگیر است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اظهار کرد: با توجه به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری ها ، مدیریت شهری شهرداری شیراز بر آن شد تا با اتکا به روش های نوین در آمدهای پایدار و مهندسی مالی مناسب، نسبت به تامین اعتبارات لازم اقدام کند که تحقق این مهم ،بی شک بدون حمایت بانک شهر در توسعه فعالیت های مدیریت شهری بسیار مشکل بود.

وی افزود: اگرچه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری شیراز در تامین مالی و جلب مشارکت های بخش خصوصی برای توسعه زیر ساخت ها موثر و نتیجه بخش بوده است ، اما در هر صورت، ضرورت گسترش تعاملات و استفاده از ایده های نوین جهت تسهیل تامین منابع مالی پروژه های شهری از طریق منابع بانک، بدیهی به نظر می رسد.

اسدی بانک شهر را از جنس مدیریت شهری و همسو با سیاست گذاری های شهرداری شیراز دانست و افزود : بانک شهر با پرداخت بیش از 5500 فقره تسهیلات بانکی به پیمانکاران شهرداری شیراز برای اجرای پروژه های عمرانی و همچنین ارائه ضمانت نامه های بانکی، نقش بسزایی در بهبود ارتباط میان شهرداری و پیمانکاران دارد.

به گفته اسدی، بانک شهر بیشترین تاثیر را در حمایت از ایجاد زیر ساخت های شهری در کلانشهرها داشته است.

اسدی با اشاره به تعاملات شهرداری شیراز و بانک شهر به عنوان بانک عامل انتشار و فروش اوراق مشارکت افزود :بانک شهر تاکنون عامل انتشار 4 دوره ای اوراق مشارکت شهرداری شیراز و قطار شهری بوده است.

وی معرفی خدمات اختصاصی و کارآمد بانک شهر در حوزه مدیریت شهری به شهرداری ها را از نتایج تعامل مدیران بانک با شهرداری دانست و افزود :این تعامل زمینه ساز توسعه و تداوم فعالیت بیشتر میان این بانک و شهرداری شیراز  است که می تواند بهبود عملکرد مدیریت شهری را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز