خبرگزاری کار ایران

استخدام قهرمان تیراندازی در بیمه دانا

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۸۷

طی سفر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت به استان همدان مراتب موافقت خود را در خصوص استخدام مه لقا جام بزرگ قهرمان تیراندازی بانوان کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه دانا، صادق با ابراز خرسندی از همکاری با این بانوی ورزشکار گفت: امیدواریم با حمایت بیمه دانا مراتب دلگرمی ایشان فراهم شود تا ایشان بتوانند بدون دغدغه خاطر در مسابقات بین المللی حاضر شده و پرچم پر افتخار کشورمان را بیش از پیش به اهتزاز در بیاورند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیمه دانا در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود، حمایت از جوانان ورزشکار و توسعه فرهنگ ورزش که ضامن آرامش و روحیه شادی و نشاط در جامعه است، مه لقا جام بزرگ را استخدام می کند.

بر اساس این گزارش، مه لقا جام بزرگ طی چند سال گذشته از کشورهای مختلف پیشنهاد همکاری داشته است که به دلیل حس میهن پرستی به این پیشنهادات جواب رد داده است.

این گزارش می‌افزاید: مه‌لقا جام بزرگ اولین ورزشکار ایرانی است که سهمیه المپیک لندن را گرفت. او همچنین نخستین زن ایرانی است که در ماده تفنگ بادی از فاصله ۱۰ متر، ایران را صاحب سهمیه کرد.

او در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مونیخ در سال ۲۰۱۰، برای اولین بار موفق به حضور در مرحله فینال شد و با قرار گرفتن در رده پنجم جهان، توانست ایران را صاحب سهمیه المپیک کند. وی با کسب مدال نقره بخش سه وضعیت قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ در دهلی جواز حضور در المپیک 2016 ریو را هم به دست آورد. و در المپیک ریو در جایگاه هفتم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز